Pytanie

1. Data: 2007-02-13 22:45:20

Temat: Pytanie
Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,mam na imie darek,jestem osobą niepełnosprawną( wózek inwalidzki).
Poszukuję kogoś do pomocy kto byłby chętny pomóc mi w przejezdzie z katowic
do warszawy. Powrót tego samego dnia,lub osoby która się tam wybiera,być
może zostanę wyśmiany,bo problem jest wydawałoby się banalny,Ponieważ mam
dziewczynę w warszawie. Z którą chciałbym się zobaczyć,nie bardzo wiem gdzie
mógłbym się zwrócić o pomoc. Dla wielu problem może się wydawać błachy,ale
jednak jest to problem,ponieważ jest to bariera mimo wszystko. O tyle o ile
ktoś nawet pomoże wsiąć do pociągu,o tyle czułbym się jednak lepiej. Za
pomoc jestem w stanie nawet zapłacić.
Lub być może ktoś mógł by mi coś doradzić?.
Za każdą pomoc będę wdzięczny.

Pozdrawiam serdecznie,darek

2. Data: 2007-02-14 08:32:54

Temat: Re: Pytanie
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "delete" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Witam,mam na imie darek,jestem osobą niepełnosprawną( wózek inwalidzki).
> Poszukuję kogoś do pomocy kto byłby chętny pomóc mi w przejezdzie z
> katowic do warszawy. Powrót tego samego dnia,

Dzien dobry,
Jestem w stanie Ci pomoc, kiedy chcialbys pojechac?

--
do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2007-02-14 09:58:43

Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,za jakieś 2 tygodnie,najlepiej w ktoryś dzień weekendu,bo moja
dziewczyna pracuje do pozna w tygodniu

--
Check my website:
www.myspace.com/bluewings1983

__________

4. Data: 2007-02-14 10:06:30

Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

__________

Przepraszam,za poprzedni post, powinien być napisany poniżej,tak to jest jak
się człowiek zagapi.
Pozdrawiam serdecznie

5. Data: 2007-02-14 17:26:15

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "delete" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej,za jakieś 2 tygodnie,najlepiej w ktoryś dzień weekendu,bo moja
> dziewczyna pracuje do pozna w tygodniu

Dobry wieczór,

Odpowiedź poszła na priv.

--
do usłyszenia
Sylwi@
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

wieksza waloryzacja i co roku
http://www.wpelnizaradni .pl/
http://www.wpelnizaradni .pl/
likwidacja zakladow pracy chronionej