Pytanie-bransoletki

1. Data: 2006-10-19 15:47:52

Temat: Pytanie-bransoletki
Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nadzieję, ze pisze na dobrej grupie :)

Mam pytanie dotyczące bransoletek.
Mianowicie, czy ktoś tutaj umie zrobić takie bransoletki jak te tutaj na
zdjeciu?
To jakos sie oplata mulina i wyciaga nitki?
Ps. link do zdjecia ze strony allegro.

http://allegro.pl/item133606231_bransoletki_z_muliny
_.html

Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2006-10-19 19:07:22

Temat: Re: Pytanie-bransoletki
Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/bransoletki_prz
yjazni_z_muliny.shtml
Tu jest technika, a w artykule poniżej różne propozycje
Zrobiłam kilka, jodełką, nic nie wiem na temat wyciągania nitek
Nić musi być długa, ok. 1,5m

3. Data: 2006-10-19 19:52:56

Od: "Tonia" <G...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

regi21 wrote:
> [...]
> Tu jest technika, a w artykule poniżej różne propozycje
> Zrobiłam kilka, jodełką, nic nie wiem na temat wyciągania nitek

To nie jest ta metoda, z tego co kojażę nie ma instrukcji na
internecie jak się robi takie bransoletki, ale mogę zrobić
instrukcję i umieścić na fotosiku/wysłać na maila. Tonia

4. Data: 2006-10-19 19:53:06

Od: "Tonia" <G...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-10-20 05:44:14

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam kiedyś takie bransoletki. One są zawijane na tekturce. Klejem (magic
lub wikolem) naklejasz mulinę z której będą frędzelki i literki wzdłuż
tekturki, klejem traktując tylko na początku tekturki. Potem owijasz innym
kolorem w poprzek. tam gdzie ma być literka poprostu przeplatasz nitkę
"wzdłużną" na wierzch i układasz literki. Najleopiej na kertce w kratkę
rozpisać sobie kwadraciki z jakich literka się będzie składać.
POzdrawiam
Mampka

6. Data: 2006-10-20 09:29:00

Od: "McKee" <M...@w...-usun-to-.pl> szukaj wiadomości tego autora

On [GMT+0100=CET],
Tonia <G...@p...fm> wrote:

yjazni_z_muliny.shtml

> To nie jest ta metoda, z tego co kojażę nie ma instrukcji na
> internecie jak się robi takie bransoletki, ale mogę zrobić
> instrukcję i umieścić na fotosiku/wysłać na maila. Tonia

Tu są opisane dokładnie poszczególne litery:
http://www.billybear4kids.com/graduation/summer/frie
ndshipBracelets/Letters.html

7. Data: 2006-10-20 09:37:54

Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonia wrote:
"To nie jest ta metoda, z tego co kojażę nie ma instrukcji na
internecie jak się robi takie bransoletki, ale mogę zrobić
instrukcję i umieścić na fotosiku/wysłać na maila. Tonia"

Serdeczne dzięki za szybkie odpowiedzi. :):)
Toniu, jak byś mogła zrobić instrukcje i wysłaś mi na e-maila k...@w...pl
Z góry dziekuje i jeszcze raz wszystkich serdecznie pozdrawiam
Kasia

8. Data: 2006-10-20 09:38:27

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

CheMiK napisał(a):
> [...]
> zdjeciu?
> To jakos sie oplata mulina i wyciaga nitki?

Piszesz na właściwą grupę, choć odpowiedzi dostałeś różne...
Całe to zamieszanie dlatego że podobne wyglądam bransoletki
można wykonać dwoma technikami.
Albo tak jak napisała Ci Mampka - owijane na tekturkach,
albo takie plecione (a właściwie wiązane) o których pisze McKee.

Te na aukcji na moje oko wyglądają na te "tekturkowe"...
Ale chyba plecione wychodzą ładniejsze, tyleże są bardziej
pracochłonne...

A co do wykonania... Spróbuj sam to nie jest takie trudne...

Powodzenia

Kolczyki na szydełku + zazdrostki
Samodzielne wykonywanie dzianiny
narzuta