Pytanie do IRC-ownikow

1. Data: 2002-01-13 21:35:25

Temat: Pytanie do IRC-ownikow
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu nikogo nie moge spotkac na irc-u.
Mam pecha, czy kanal #inwalida umarl?
TG

2. Data: 2002-01-13 22:11:49

Temat: Re: Pytanie do IRC-ownikow
Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny wrote:

> Od jakiegos czasu nikogo nie moge spotkac na irc-u.
> Mam pecha, czy kanal #inwalida umarl?
> TG
Witam Tomasz
Nie , nie umarł, kanał żyje nawet BOTów nie ma, a że nikogo tam nie ma
to przejsciowe, może być tak , że po prostu mijamy się. Ostatnio byłem
tam 3 godziny siedziałem sam niestety, myslełem, że ktos wpadnie ale
żadna duszyczka nie pojawiła się.
Podaj konkretną godzinę to spotkamy się. Oczekuję propozycji od innych
pl.soc.inwalidów na #inwalida. - Trochę zabrzmiało to jak (....) wiecie
co :)))) ale wszystkim polecam. :)
Pozdrawiam Wojtek_J

3. Data: 2002-01-14 09:09:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny napisał(a):

> Od jakiegos czasu nikogo nie moge spotkac na irc-u.
> Mam pecha, czy kanal #inwalida umarl?

Chyba nie umarł - tylko wiesz jak to w pracy :(
nie zawsze można -

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2002-01-14 11:45:37

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka razy sprawdzalam i bylo pusto:(((((((a ja bardzo chetnie z kims sie
tam spotkam i porozmawiam:))))
Aga

5. Data: 2002-01-14 15:28:11

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Kilka razy sprawdzalam i bylo pusto:(((((((a ja bardzo chetnie z kims sie
> tam spotkam i porozmawiam:))))

To sie minęliśmy ;-(
niestety ;-(

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-01-14 19:11:11

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny <t...@i...org.pl> w artykule
news:a1suir$nv7$1@news.tpi.pl pisze...

> Od jakiegos czasu nikogo nie moge spotkac na irc-u.
> Mam pecha, czy kanal #inwalida umarl?

A może #samisobie przejął cały ruch? :))

Pozdrawiam.
S.

7. Data: 2002-01-15 07:42:25

Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:

> A mone #samisobie przejI3 ca3y ruch? :))

To czy #inwalida , czy #samisobie nie ma znaczenia. Kwestia umowy.
Ostatnio sobie siedzialem na kanale #NeoN , rownie dobrze moze to byc
kanal # Scalamanca, oby nazwa sie nie powtarzala. Jesli chodzi o grupy
dyskusyjne , to sie rejestruje itd, kanal irc tworzysz weglug swoich
potrzeb. Aby to zadzialalo musi byc co najmniej 2 osoby aby doszlo do
kontaktu. (przeciez nie bedziesz mowic do siebie ani w powietrze) Sam
sobie sterem i okrentem. Jak nikogo nie ma na danym kanale, to kanalu po
prostu nie ma , nie istniene, zero, nul, :))
pozdrawiam W.

8. Data: 2002-01-15 13:40:40

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> wrote in message
> Od jakiegos czasu nikogo nie moge spotkac na irc-u.
> Mam pecha, czy kanal #inwalida umarl?
> TG

GG wypiera IRCa. Ale próbuj, ja tam bywam :-)

--
Pozdrawiam, Pituś

SamiSobie-prawo-mam pytanie
SamiSobie-prawo-mam pytanie