Pytanie do Michala Orr Daszewski

1. Data: 2000-05-24 01:38:44

Temat: Pytanie do Michala Orr Daszewski
Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michale Orr Daszewski,

W odpowiedzi na moje pytania celu grupy napisales:

"Opis grupy pl.soc.inwalidzi równiez jest dostepny na
http://www.usenet.pl -- generalnie chodzi o dyskusje na temat
specyficznych problemów srodowiska osób niepelnosprawnych
[glównie w Polsce]."

Bylbys tak uprzejmy i przedstawil mi ten cytat w http://www.usenet.pl gdzie
jest napisane :[glównie w Polsce]."
Nie moglem tego znalezc.

Pozdrawiam

Joseph Rock

2. Data: 2000-05-24 03:29:33

Temat: Re: Pytanie do Michala Orr Daszewski
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 23 May 2000 21:38:44 -0400, osoba podpisująca
się: Joseph Rock <a...@n...ca>, w artykule:
<owGW4.908$qS3.1914@tor-nn1.netcom.ca> napisała:

> Witaj Michale Orr Daszewski,

Byłbym wdzięczny za nie przekręcanie mojego nazwiska.

> [...]
> http://www.usenet.pl -- generalnie chodzi o dyskusje na temat
> specyficznych problemów srodowiska osób niepelnosprawnych

To, co jest po dwóch myślnikach, czyli od słowa ,,generalnie'' to
moja własna interpretacja tego, do czego ta grupa służy lub służyć
pownna. Interpretacja oparta zarówno na opisie, jak i na faktycznym
działaniu grupy. Ponieważ jest grupą w hierarchii pl.*, problemy na
niej poruszane, *najczęściej* dotyczyć będą niepełnosprawnych
w Polsce. To właśnie miałem na myśli pisząc to zdanie.

Wyjaśniłem wyczerpująco?

Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

3. Data: 2000-05-24 07:34:43

Temat: Odp: Pytanie do Michala Orr Daszewski
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:s...@p...orrnet.priv.pl...
> A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 23 May 2000 21:38:44 -0400, osoba
podpisująca
> się: Joseph Rock <a...@n...ca>, w artykule:
> <owGW4.908$qS3.1914@tor-nn1.netcom.ca> napisała:

ciach

> [...]
> niej poruszane, *najczęściej* dotyczyć będą niepełnosprawnych
> w Polsce. To właśnie miałem na myśli pisząc to zdanie.

Witaj

Wydaje mi sie ze nie potrzebnie sie denerwujesz bynajmniej odnioslem takie
wrazenie

--
Ze szkockim sknerstwem:)
pozdrawiam

4. Data: 2000-05-24 08:56:28

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik sorry!1
za moje 3-grosze.
Wyciągnij Okocim mocne z lodówki oraz popijaj
małymi łyczkami-szkoda gardła oraz szkoda klawiatury
na dygresje innych.
Bez szkockiego sknerstwa Jan2.

5. Data: 2000-05-24 16:54:12

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amazonis <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0PMW4.23950$z...@n...tpnet.pl...
> [...]
> za moje 3-grosze.
> Wyciągnij Okocim mocne z lodówki oraz popijaj
> małymi łyczkami-szkoda gardła oraz szkoda klawiatury

Spoko wszystko OK!:)
Ja jak zwykle ze szkockim..:)
Piwko odpada rozumiesz kierownica moze po 23 no zobaczymy

--
Ze szkockim sknerstwem:)
pozdrawiam

6. Data: 2000-05-25 00:24:30

Temat: Re: Pytanie do Michala Orr Daszkowski
Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Michal 'Orr' Daszkowski wrote in message ...

>A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 23 May 2000 21:38:44 -0400, osoba
podpisująca
>się: Joseph Rock <a...@n...ca>, w artykule:

>Byłbym wdzięczny za nie przekręcanie mojego nazwiska.

Witaj Michale "Orr" Daszkowski,
Wybacz mi moje rozkojarzenie poweekendowe i nieopatrzne zmienienie Twojego
nazwiska.

Twoja reakcja wskazuje na to ze nalezysz do grupy tych co maja zero
tolerancji do bledow w pisowni.
Cieszy mnie ten fakt.

A jak juz jestesmy przy przekrecaniu Twojego nazwiska to chcialbym Tobie
zwrocic uwage na fakt, ze w Twoim poscie do mnie w Subject: Twoje nazwisko
jest rowniez napisane niepoprawnie......... a poprawienie tego lezalo juz
tylko w Twojej gestii.

> [...]
>niej poruszane, *najczęściej* dotyczyć będą niepełnosprawnych
>w Polsce. To właśnie miałem na myśli pisząc to zdanie.

Wystarczjaco, aby oczyscic z tego dopisku Tomasza Surmacza -- osobe
zarządzająca hierarchią pl.* w sieci Usenet, bo myslalem ze To tomasz
Szurmacz wprowadza ograniczenia problematyki inwalidztwa w Polsce tylko do
Polski. Twoje wyjasnienie pozwolilo zweryfikowac moje domysly
Sprawe Twojego dopisku i Twojej opinii pozostawiam bez komentarza.
Ponad wszystko ciesze ze to tylko Twoja opinia.

lacze pozdrowienia

Joseph Rock

Cel Grupy - Przedpodsumowanie
Re: Jestem