Pytanie do gdanszczanek

1. Data: 2002-04-05 12:02:34

Temat: Pytanie do gdanszczanek
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie kupujecie kanwe w Gdansku? Moja mama mieszka w Gdansku i narzeka na
brak, a i przy okazji ktora pasmanteria jest dobrze zaopatrzona, poza ta na
Grunwaldzkiej we Wrzeszczu niedaleko PG (rog bodajze Powst.Warsz). Dzisiaj
byla w hurtowni Jola (jednak nie sklep:))) na Rzeczpospolitej, ale tam kanwa
tylko na bele:))
Elzbieta

1. Data: 2002-04-05 13:30:46

Temat: Re: Pytanie do gdanszczanek
Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byla w hurtowni Jola (jednak nie sklep:))) na Rzeczpospolitej, ale tam kanwa

Ja polecam sklep na ul. Miszewskiego (zaraz kolo ksiegarni). Bylam tam wczoraj
i maja kanwy w przeroznych kolorach i bale w roznych gestosciach :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-05 13:53:51

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> [...]
wczoraj
> i maja kanwy w przeroznych kolorach i bale w roznych gestosciach :)

Dzieki, tez sklep znam, aletam nie zawsze maja kanwe, widac mialam kiedys
pecha:) Dzieki:)
Pozdrawiam
Elzbieta

Nowe wzory na serwerze
:)))))
Burda itp.
kolejna rosyjska strona z wzorkami za free
Misterny Filet