Re: Pytanie do kardiologa

From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie do kardiologa
Date: Fri, 4 Jun 2004 09:23:32 +0200
Sender: t...@p...onet.pl@hades.atena.pl

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał .
> Zjedzenie czegos slodkiego bardzo polepsza mi samopoczucie - bo jednym z
> objawow poza oslabieniem i sennoscia jest znacznie bardziej odczuwalna
> arymia.
> Ja ogolnie znacznie lepiej czuje sie na weglowodanach niz na tluszczu.

Chyba masz racje, w danym przypadku wyraznie brakowalo mi weglowodanow.
Jaki mialem poziom cukru we krwi tego nie wiem.
Jednak 2 lata temu kiedy wlasnie jadalem za duzo cukru mialem rowniez silne
arytmie innego typu, ktore ustaly natychmiast po ograniczeniu spozycia
cukrow.
Dla mnie problem jest wiec w znalezieniu zlotego srodka.
Dotychczas spotykani przeze mnie lekarze jednak w ogole nie zawracali sobie
tym glowy tylko usilowali wcisnac mi coraz wieksze dawki lekow (bez skutku
zreszta).
Dziwie sie że zaden lekarz nie chce sie na ten temat wypowiedziec na grupie.