Pytanie do lekarzy

11. Data: 2001-11-29 20:58:44

Temat: Re: Pytanie: 26-latek to przeczytaj koniecznie
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:9u5mrn$m23$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> razy. Gdy poszedlem do poradni zdrowia (3 lata temu) pan doktor mi kazal
> zrobic badanie krwi, gdy poszedlem do androloga ten mnie wyslal do
> psychologa...ten oczywiscie moglbym mnie leczyc do smierci abym mu
przynosil
> 50 zl za kazda wizyte. Neurolog - "Jest ok". seksuolog - "Jest ok",
> internista - "Jest nadczynnosc tarczycy, ale jest ok"...a ja mam coraz
mniej
> sily.
>
> P.S. Zarzucajac mi obraze innych sam zrobiles z siebie hama pierwszym

nie jestem lekarzem ale jak bardzo ufasz temu interniscie?
bo tarczyca produkuje hormony na metabolizm a ich nadprodukcja i moze
jeszcze cos przyspiesza ci metabolizm moze cie meczyc i oslabiac.
http://medycyna.linia.pl/nadtarcz.html
zastanawiam sie dlaczego nie policzyl ci problemu ilosciowo (czas) tylko
jakosciowo (ze nie przeszkadza) i kiedy miales badania bo to sie chyba
zmiena - tak ma qmpel to jezdzi gdzies co jakis czas na badania
znalazlem tylko jedna krotka wzmianke na ten temat w polskim internecie:(

12. Data: 2001-11-29 21:16:08

Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To sobie wyjasnilismy. Dzieki za dyskusje:_)

13. Data: 2001-11-30 01:08:10

Temat: Re: Pytanie do lekarzy
Od: "Kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

HIV...

14. Data: 2001-11-30 21:25:02

Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

robilem badania...

15. Data: 2001-12-02 08:27:33

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"26-latek" <w...@p...wp.pl> wrote in message
> robilem badania...

Ile razy? Bo każdy może się pomylić. Laborant też :0(((

Pzdr
Paweł

16. Data: 2001-12-02 16:51:44

Od: prezes <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2001 22:28:40 +0100, "26-latek" <w...@p...wp.pl>
wrote:

>Moj mail jest bardzo konkretny. Czy napisalem ze pale? Nie. A wiec nie
>pale.... itd.

A czy napisales, ze myjesz zeby? ze sie w ogole myjesz?
Trzeba dodac, ze latwo sie irytujesz!
--

b...@p...onet.pl

17. Data: 2001-12-02 22:59:19

Temat: Odp: Pytanie do lekarzy
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma takich badan i nigdy nie bedzie - gdyz w organizmie ludzkim jest zbyt
wiele przemian nie zbadanych a majacych b. istotny na niego wplyw.
A co do drugiej czesci pytania to przyczyna niskiej kondycji jest zawsze zla
dieta, powodujaca powolne wyniszczanie(rabowanie) organizmu. Na badaniach
ogolnych to wyjdzie ale czesto jest juz za pozno. Trzeba sie zaczac
porzadnie zywic a wszystko wroci do normy.
pozdrawiam
tom

Użytkownik 26-latek <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u3epa$a19$...@p...wcss.wroc.pl...

18. Data: 2001-12-08 19:58:55

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powody twoich problemow mogą istniec w twojej psychice - ona steruje nami

19. Data: 2001-12-08 20:33:35

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie, Uzalasz sie nad soba. I potrzebujesz do tego sluchaczy. Pewnie
twojemu otoczeniu braklo juz .Poczytaj sobie troszke o osobowosci. Z twoich
wypowiedzi wynika ze zupelnie nie rozumiesz czym jest psychologia, mylisz ja
z filozofią, etyka albo jakims innym gdymaniem. Wbrew pozorom, moge smialo
powiedzec ze psychologia to scisla i wrecz matematyczna dziedzina wiedzy. I
chocby nie wiem jak ktos staral ci sie pomoc, nic nie zrobi. Bo ty tego nie
chcesz, tak ci po prostu dobrze i tyle. Nie potrafisz sie nawet do tego
przyznac. Takim typem poprostu jestes i tyle. A co do zdrowia, to byc moze
jest to chwilowe zalamanie organizmu (uwaga to chwilowe moze trwac nawet
kilka lat)
cdn... (jak bedziesz chcial
Ps. To wszystko nie bylo pisane w zlej wierze, ale niektore osoby potrzebuja
aby potrzasnac nimi.

20. Data: 2001-12-08 20:38:04

Temat: One more
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie jeszcze przypomnialo.
A smerfy ogladales?
A pamietasz marude?

Post to newsgroups with new professional tool kbkq
Samozagłada - na serio
urynoterapia - temat tabu
Pytanie do lekarza
Problem z operacja