Pytanie do okulistów! Ważne!

1. Data: 2004-04-17 18:32:48

Temat: Pytanie do okulistów! Ważne!
Od: "W" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do lekarza specjalisty - okulisty:

mam taki problem:
ilekroć założę okulary przeciwsłoneczne mam wrażenie, że przez okulary mam
jakby "bliżej do ziemi" niż patrząc bez okularów. Jest to na tyle uciążliwe, że
nie moge w okularach chodzić, gdyż różnica pomiędzy tym co widzę przez okulary,
a tym co pomiędzy nimi uda mi się zobaczyć, jest tak wielka, że sprawia iż
tracę równowagę, kręci mi się w głowie, mam wrażenie jakbym szła po miękkim,
grząskim gruncie.
Zaznaczam, że dzieje sie tak w KAŻDYCH okularach przeciwsłonecznych.
Muszę dodać, że mam być może leciutkiego zeza rozbieżnego. Widać to na
fotografiach. To rodzinne. Moja kuzynka też się skarży na dolegliwości
okularowe.
Czy to może być powód?
Pomóżcie.
Lato się zbliża.
Warren

2. Data: 2004-04-18 15:14:40

Temat: Re: Pytanie do okulistów! Ważne!
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
W <w...@o...pl>:
> [...]

> się zobaczyć, jest tak wielka, że sprawia iż tracę równowagę, kręci
> mi się w głowie, mam wrażenie jakbym szła po miękkim, grząskim

Nie jestem okulista, ale byc moze wystepuja u Ciebie problemy z widzeniem
obuocznym, ktore zaostrzaja sie po dodaniu ciemnego szkla. Sugerowalbym
wizyte u okulisty i badania widzenia sterooskopowego i przestrzennego.

A co sie dzieje, jak patrzysz wowczas tylko jednym okiem, zdejmujac i
zakladajac okulary, czy tez odczuwasz taki dziwny efekt, gdy drugie oko jest
zamkniete?

--
Robert

3. Data: 2004-04-19 14:21:07

Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakladajac okulary, czy tez odczuwasz taki dziwny efekt, gdy drugie oko jest

Serdecznie dziękuję za odpowedź.
Rzeczywiście, gdy patrzę na jedno oko to te efekty ustepuja. No może są
minimalne. Dodam tylko, że efekt jest niezależny od tego czy szkło jest ciemne
czy białe. W normalnych okularach zerówkach jest to samo....
Dzieki!
Warren

4. Data: 2004-04-19 14:47:49

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Warren <w...@o...pl>:

> [...]
> są minimalne. Dodam tylko, że efekt jest niezależny od tego czy szkło
> jest ciemne czy białe. W normalnych okularach zerówkach jest to

Doradzalbym w tej sytuacji wizyte u okulisty, najlepiej w jakims wiekszym
osrodku (akademickim?), bo nie w kazdym gabinecie beda mieli odpowiedni
sprzet diagnostyczny (i wiedze?), aby takie zaburzenia dokladnie zbadac.
Napisz, jakie wieksze miasto masz w poblizu, moze ktos Ci poleci jakis
osrodek.

Bo jak pojdziesz do byle kogo, to mozesz zostac zbagatelizowana.

--
Robert

5. Data: 2004-04-19 17:54:11

Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz, jakie wieksze miasto masz w poblizu, moze ktos Ci poleci jakis
> osrodek.
>
> Bo jak pojdziesz do byle kogo, to mozesz zostac zbagatelizowana.

Mieszkam w Warszawie. Dzięki za rady!
Warren

6. Data: 2004-04-19 19:01:43

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Warren <w...@o...pl>:

> Mieszkam w Warszawie.

To moze sprobuj na Oczki (niedaleko Dworca Centralnego).

Chyba ze sie odezwie w tym watku casus, wtedy posluchaj przede wszystkim
Jego rekomendacji.

--
Robert

7. Data: 2004-04-20 22:02:26

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze sprobuj na Oczki (niedaleko Dworca Centralnego).
>
> Chyba ze sie odezwie w tym watku casus, wtedy posluchaj przede wszystkim
> [...]

Oczki:-)
casus

[OG][SPAM] www.dyskopatia.pl
MELA-D - La Roche-Posay