Re: Pytanie nowego ;)

From: RudeBoy <p...@W...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pytanie nowego ;)
Date: Tue, 07 Jun 2005 00:58:37 +0200

Fioletowy Kot! napisał(a):
> Własne problemy najlepiej zachowaj dla siebie, internet to nie miejsce na
> nie. Grupy dyskusyjne też. Ok, teraz możesz swój problem opisać, a ja zjade
> cię, i potem powiem, że ostrzegałem, wtedy bede miał święty spokój, ale to
> o czym pisałem na początku to prawda i tym razem dobrze ci radze - problemy
> zachowaj dla siebie i bliskich, chociaż bliscy może mini już rzygają. Nie
> chce ci jechać, czy też pokazywać że jesteś do dupy, ale mężczyźni sami
> załatwiają swoje sprawy. Wykorzystują przy tym swoją inteligencje, a ty
> przecież jesteś inteligentny, prawda?

Celowo zacytowalem calosc Twojego belkotu. Przeczytaj to jeszce raz.
Musze Ci powiedziec, ze jestes najwiekszym idiota, bufonem i do tego
mietkim chujem prawiczkiem w polskim usenecie. Kiedys jak by sie tak
zdazylo, ze Cie spotkam osobiscie niechcacy to Ci zapierdole w ten
gowniarski leb. Zadna pizda z "sympatia.pl" Cie nie bedzie chciala.

RudeBoy