Pytanie o Bloga.....

1. Data: 2009-02-19 15:13:38

Temat: Pytanie o Bloga.....
Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Drogie koleżnki sporo z Was ma swoje blogi więc jesteście bardziej w temacie.
Proszę powiedzcie co się stało z blogiem " Bajdurki Małgosi " , bo u
mnie wyparował.
Pozdrawiam
Dana

2. Data: 2009-02-19 16:05:39

Temat: Re: Pytanie o Bloga.....
Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-02-2009 o 16:13:38 Dana <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> temacie.
> Proszę powiedzcie co się stało z blogiem " Bajdurki Małgosi " ,

ja tez ogladalam go zawsze i Pani Malgosia pisala ze zaklada nowego bloga
o tematyce kulinarnej, ale nie sadzilam ze skasuje hafcciarski.Niestety
nie zapisalam sobie tego kulinarnego
pozdrawiam kasias

3. Data: 2009-02-19 17:01:50

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska27s napisał(a):

> ja tez ogladalam go zawsze i Pani Malgosia pisala ze zaklada nowego
> bloga o tematyce kulinarnej, ale nie sadzilam ze skasuje
> hafcciarski.Niestety nie zapisalam sobie tego kulinarnego
> pozdrawiam kasias

kulinarnego tez juz nie ma, zniknal w tym samym czasie co Bajdurki...
ktos wie czemu Malgosia je skasowala?

pozdrawiam
Joanna

4. Data: 2009-02-19 20:09:28

Od: Iskra01pl <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna pisze:

> kulinarnego tez juz nie ma, zniknal w tym samym czasie co Bajdurki...
> ktos wie czemu Malgosia je skasowala?
>
> pozdrawiam
> Joanna

Właśnie, mnie też jest przykro, że tak zniknął bez ostrzeżenia. Może coś
się stało niedobrego? Oby nie.

5. Data: 2009-02-20 06:06:49

Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 21:09, Iskra01pl <f...@o...pl> wrote:

> Właśnie, mnie też jest przykro, że tak zniknął bez ostrzeżenia. Może coś
> się stało niedobrego? Oby nie.

Pani Małgosiu, proszę nam coś napisać, bo jesteśmy zaniepokojone...
Pozdrawiam,
również fanka blogu...

Marzisc

6. Data: 2009-02-20 07:17:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iskra01pl pisze:

> Właśnie, mnie też jest przykro, że tak zniknął bez ostrzeżenia. Może coś
> się stało niedobrego? Oby nie.

A czy w jednym z ostatnich wpisow nie pisala cos o zrobieniu sobie
przerwy? Rzucilam tylko okiem, nie czytalam calosci, wiec nie dam za to
glowy uciac.

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

7. Data: 2009-02-20 11:49:57

Od: Marek Rz <m...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> A czy w jednym z ostatnich wpisow nie pisala cos o zrobieniu sobie
> przerwy? Rzucilam tylko okiem, nie czytalam calosci, wiec nie dam za to
> glowy uciac.
>
> th

Witam :)

Pisała, że zrobi sobie przerwę, ale nic nie wspominała o kasowaniu
całego bloga (nie mówiąc już o blogu z przepisami).

Pozdrawiam
Beya

8. Data: 2009-02-20 19:06:29

Od: Iskra01pl <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blogów nie ma i nie będzie.
Dyskusja (niepotrzebnie ostra) tu:
84351

Spotkanie Walentynkowe w Krakowie - sa fotki :)
xxx Kubuś poszukiwany
Pomocy!!
Farbowanie wloczek?
Serweta "Jesień" - opis :-)