Pytanie o WTZ

1. Data: 2003-07-23 07:48:17

Temat: Pytanie o WTZ
Od: "Gupik" <G...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem że uczesnicy Warcztatów Terapii Zajęciowych dostają kieczonkowe,
chciałbym się zapytać w jakiej wisokośći i jakie mają możliwośći na jego
wykorzystanie, za info Dzięki.

2. Data: 2003-07-23 20:01:01

Temat: Re: Pytanie o WTZ
Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Tak uczestnicy WTZ dostaja co miesiac kieszonkowe w wyoskosci ok 100
zl...Jesli chdoiz o zrealizowanie tego kieszonkowego...to moga je wydac na
co chcca...ale z wiedza opiekuna WTZ..np na jakeis ubrania..badz srodki
higieniczne...na wszystko..z tym ze to sa pieniazki ktore uczetsnik mzoe
wydac tylko za wiedza swojego opiekuna z Warsztatow Terapii Zajeciowej.

delcia
www.terapiazajeciowa.prv.pl

3. Data: 2003-07-25 16:14:38

Od: "Delta" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delcia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Jesli chdoiz o zrealizowanie tego kieszonkowego...to moga je wydac na
> co chcca
To prawda

...ale z wiedza opiekuna WTZ..np na jakeis ubrania..badz srodki
> higieniczne...na wszystko..z tym ze to sa pieniazki ktore uczetsnik mzoe
> wydac tylko za wiedza swojego opiekuna z Warsztatow Terapii Zajeciowej.

No to już nie prawda, chyba, że opiekun jest opiekunem prawnym np
uratoram - jeżeli nie to mogą z tymi pieniędzmi robićco chcą.

Delta

4. Data: 2003-07-25 18:22:35

Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delta" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Delta
>

> Delta wlasnie ze prawda....mam praktyki na dwoch WTZ i wiem dokladnie co
sie z tymi pieniedzmi dzieje ktore otrzymuje uczestnik...te pieniazki sa na
warsztatcie...uczetsnik nie moze ich wziasc sobie do domu i wydac na co
chce...bynajmniej tak jets na tych warsztatch w ktorych ja mam zajecia
praktyczne.

delcia

5. Data: 2003-07-25 18:24:11

Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy mzoe wydac na co chce z tym ze tak jak wczenisje mowilam z wiedza
opiekuna warsztatow.

6. Data: 2003-07-25 22:39:10

Od: "Delta" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warsztatcie...uczetsnik nie moze ich wziasc sobie do domu i wydac na co
> chce...bynajmniej tak jets na tych warsztatch w ktorych ja mam zajecia

No i to jest NIEZGODNE Z PRAWEM!!! Generalnie kieszonkowe jest pewnego
rodzaju motywacją do przychodzenia na warsztaty jeżeli w jakiś warsztatach
tak jak piszesz tak jest to się to kwalifikuje pod kontrole odpowiedniego
PCPR. Wiem co mówię, bo mam wiele wspólnego z WTZ-ami w woj. Mazowieckim.
Zupełnie inną sprawą jest zmienianie kwot kieszonkowego przez kierowników
WTZ w zależności od różnych kryteriów, ale to już zupełnie inna bajka.

Delta

7. Data: 2003-07-26 09:29:29

Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie ze kiesoznkowe jest motywacja do przychodzenia na warsztaty...byc
mzoe jest to niezgodne z prawem..nie wiem...ale zaowaz ze uczestnicy
warsztatow ktore znajduja sie poza miastem (wies) wywodza sie z roznych
rodzin (patologiczne przewaznie)...i nie otrzymuja pieniedzy do domu aby
rodizce im nei zbarali np. na alkohol etc...pieniadze sa przechowywane na
warsztatach i jesli uczetsnik zapragnie miec powiedzmy nowa kurtke...to nie
dostanie pieniedzy do domu zeby rodzice mu kupili...tylko jedzie z opiekunem
z WTZ do miasta (mzoe tez wybrac sie na miatso uczestnik, jeden z rodzicow,
opiekun wtz) i wtedy dokonuje sie zakupu. Tak jest w przypadku uczestnikow
wtz na wsiach....wiec nie mowmy tu o prawie bo to jedt dla ich dobra
prawda???

delcia

> [...]
> Zupełnie inną sprawą jest zmienianie kwot kieszonkowego przez kierowników
> WTZ w zależności od różnych kryteriów, ale to już zupełnie inna bajka.

Jerzeli masz komórke to tu zajrzyj !!!
Jeżeli masz komórke to tu zajrzyj !!!
Informator o ośrodkach dla osób niepełnosprawnych
Nowa Fundacja
Elektryczne wóżki prawie za Friko ;-)