Pytanie o kompost

1. Data: 2018-09-30 22:03:09

Temat: Pytanie o kompost
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halo, halo
Pytanie do fachowców

Czy to dobry pomysł aby rozdrobnione resztki tuji mogły stanowić dobry
surowiec na kompost lub być wykorzystywane do bezpośredniego
wykorzystania do przekopywanej gleby? Zakwaszę zbyt mocno?
Pozdrawiam

Krasnal

---
Avast.

2. Data: 2018-09-30 23:04:35

Temat: Re: Pytanie o kompost
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 września 2018 22:03:11 UTC+2 użytkownik Krasnal napisał:
> [...]
> surowiec na kompost lub być wykorzystywane do bezpośredniego
> wykorzystania do przekopywanej gleby? Zakwaszę zbyt mocno?

Tuje źle się kompostują
A co do zakwaszania to ja igliwie z lasu właśnie zwożę żeby zakwasić glebę tam gdzie
borówki mam

jakie to drzewo ?
Stare odmiany jabłoni i gruszy.
A może bataty?