Pytanie o odchudzanie

1. Data: 2007-08-15 15:58:43

Temat: Pytanie o odchudzanie
Od: "X" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie artykuł... no ładnie 18 kg.
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=290&ShowAr
ticleId=48133
Pytanie: czy każdy kto zrzuci ze 20 kg to będzie miał takiego ochydnie
zwisającego brzucha?

http://www.dziennik.pl/Cache/377485.CEPCache

2. Data: 2007-08-15 18:26:52

Temat: Re: Pytanie o odchudzanie
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ticleId=48133
> Pytanie: czy każdy kto zrzuci ze 20 kg to będzie miał takiego ochydnie

zwisającego brzucha to bedzie miał analfabeta, MSPANC, a tak na serio, to
zwisający brzuch zafunduje sobie ktoś, kto odchudza się gwałtownie i się przy
tym nie gimnastykuje.

h.

3. Data: 2007-08-15 18:43:28

Od: "X" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie nie szybko.
Baba schudła 18 kg przez 3 miesiące, codziennie 1400 kcal, z
ćwiczeniami, basenami, masażami, pod okiem doktorków z Europejskiego Centrum
Leczenia Otyłości Dzieci i Dorosłych

4. Data: 2007-08-15 20:00:51

Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

X pisze:
> [...]
> Baba schudła 18 kg przez 3 miesiące, codziennie 1400 kcal, z
> ćwiczeniami, basenami, masażami, pod okiem doktorków z Europejskiego
Ja zrzucilem raz 30kg (potem przytylem 40kg :-/) i nie mialem
zwisajacego brzucha. Teraz zrzucilem 11kg i nic mi nie wisi i wtedy jak
zrzucilem 30kg tez mi nic nie wisialo. Tyle ze 5-6 raz w tygodniu sport.

Obecnie chodze 3x w tygodniu na silownie (2-2,5h).
1x w tygodniu Plywam (60-70 basenow)
1x w tygodniu gram w pilke (1,5h).

Jem mniej i unikam coli (uwielbiam :>) Czuje sie swietnie i powoli
wygladam jak pudzian :>

Reasumujac: Albo malo uprawia sportu albo po prostu ma ta dziewczyna
pecha i tak zbudowany organizm. Ja oprocz rozstepow nie place ceny
"optyki" ( w stylu zwisajacy brzuch) za tracona nadwage.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający

Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera, A fryzjer uje*ał mu rękę,
Tyle jest spraw na tym świecie poważnych, by o nich napisać piosenkę

5. Data: 2007-08-15 20:29:04

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie nie szybko.
> Baba schudła 18 kg przez 3 miesiące, codziennie 1400 kcal, z

czyli 6 kg/m-c, czyli 1,5 kg na tydzien, gdzie bezpiecznie jest 0.5 kg na
tydzień.

Co do zwisania skóry-kobiety mają większe predyspozycje (hormony + ciensza
skóra)

h.

6. Data: 2007-08-15 20:35:55

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <...@...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie nie szybko.
> Baba schudła 18 kg przez 3 miesiące, codziennie 1400 kcal, z
> ćwiczeniami, basenami, masażami, pod okiem doktorków

no wlasnie: doktorków.
Kiedys oglądałam na jakims niemieckim programie o odchudzaniu 2 kobiet, chyba
bliźniaczek. Obie masywne, tylko że jedna się wzięła za siebie: codzienne długie
treningi i po jakimś czasie wyglądala zdrowo, ciało zbite. Na modelkę była i tak
zbyt masywna, bo do tego trzeba mieć też cienkie kości, ale była zgrabna. Druga
tylko nie jadła. Powiem, że tak obleśnego widoku płata pomarszczonej skóry po
brzuchu, ...który po odchudzaniu sięgał niemal do kolan nie zapomnę do końca
życia. Pytanie, czy jak się babsko zaczęło odchudzać nie widziało, co się z nią
dzieje????? Pewnie łykała jakieś proszki odchudzające i tyle, zero pomyślunku.
No i program był reklamą szczecińskiego ośrodka chirurgii plastycznej, bo w
Niemczech było babie drogo pozbyć się tego zwisającego nieszczęścia, a w Polsce
zrobili jej fachowo i tanio (i dlatego, że takie leniwe Niemki tu przyjeżdżają,
jest to jeden z najdroższych ośrodków w PL ;-))Rzeczywiście po operacji
wyglądała....jakoś, no ale szrama w pasie została.

h.

7. Data: 2007-08-15 21:12:09

Od: Koriolan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Użytkownik "X" <...@...pl> napisał w wiadomości
>
> czyli 6 kg/m-c, czyli 1,5 kg na tydzien, gdzie bezpiecznie jest 0.5 kg
> na tydzień.

Taak bezpiecznie dla kogo ?? przy wadze 70 kg ? 100 kg ? 130 kg ?

Juz nie mówiąc o tym, że 0,5 kg to różnica przed i po wizycie w toalecie..

Pozdrawiam

Michał (waga trzycyfrowa)

8. Data: 2007-08-15 22:14:25

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-15 22:29 Hania pięknie wystukał/a:

> [...]
> na tydzień.
>
> Co do zwisania skóry-kobiety mają większe predyspozycje (hormony +

Ja sobie kupiłam przez omyłkę taki żel (w opakowaniu jak mleczko
kosmetyczne) LIPOSELL firmy Ziaja. Myślałam, że kupuję samoopalacz.
Stało to w domu jakieś 2 tygodnie i jak mialam sie wziąć za smarowanie
tym opalaczem to się okazało, że to żel z kompleksem antycellutis :D
Ale ponieważ sporo schudłam i na brzuchu mam cieńszą skórę, to brzuch
tym żelem posmarowałam. Potem jeszcze parę razy. Efekt działania
zadziwiający. Koleżance to nawet rozstępy na brzuchu szybko zmalały.
--
animka

9. Data: 2007-08-15 22:19:00

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-15 22:35 Hania pięknie wystukał/a:

> [...]
> takie leniwe Niemki tu przyjeżdżają, jest to jeden z najdroższych
> ośrodków w PL ;-))Rzeczywiście po operacji wyglądała....jakoś, no ale

Jak kiedyśleżałam w szpitalu (operacja pęcherzyka żółciowego) to była
też jedna babka, której plastycznie odcięto zwisającą fałdę.
Jak się ma znajomości w szpitalu to można się załapać na darmową operację.

--
animka

10. Data: 2007-08-16 06:44:17

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 17:58, "X" <x...@...pl> wrote:
> Pytanie: czy każdy kto zrzuci ze 20 kg to będzie miał takiego ochydnie
> zwisającego brzucha?
Zawsze, niezaleznie od cwiczen, o ile wazysz np. 100 kg jako np. 30-
parolatka lub np. 80 kg jako 60-latka.
W/g mnie zejscie o 20 kg dla 20-30 latki nie spowoduje takiego
brzucha.
J.

Jak szybko do ginekologa?
serwis medyczny