Pytanie o penisa

1. Data: 2003-12-19 13:47:35

Temat: Pytanie o penisa
Od: "michal k." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to zabrzmi glupio, ale jaki jest sredni rozmiar penisa? i czy to jest
uwarunkowane pochodzeniem?

pozdrawaim michal

2. Data: 2003-12-19 15:42:50

Temat: Re: Pytanie o penisa
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal k." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> moze to zabrzmi glupio, ale jaki jest sredni rozmiar penisa? i czy to jest
> uwarunkowane pochodzeniem?

cisnieniem atmosferycznym. :)

3. Data: 2003-12-19 16:18:28

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cisnieniem atmosferycznym. :)

<lol2>

4. Data: 2003-12-19 16:20:14

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze to zabrzmi glupio, ale jaki jest sredni rozmiar penisa? i czy to
> jest uwarunkowane pochodzeniem?

1 murzyni
2 europejczycy
3 chinczycy
4 hindusi

Troche to rasistowskie ale podzial ze wzgledu na wielkosc siurdaka :D
.....regionalnie :)

5. Data: 2003-12-19 16:22:05

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze to zabrzmi glupio, ale jaki jest sredni rozmiar penisa?

do 12cm maly
od 12,5 :) do 16 sredni
powyzej 17 duzy

6. Data: 2003-12-19 22:23:14

Od: "Adam" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> wyskrobał w pocie czoła
co nastepuje: news:Xns9456B1DA5DA5C1272362@153.19.251.200...

> do 12cm maly
> od 12,5 :) do 16 sredni
> powyzej 17 duzy

Wow! mam dużego!

7. Data: 2003-12-19 23:50:51

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> wyskrobał w pocie czoła
> co nastepuje: news:Xns9456B1DA5DA5C1272362@153.19.251.200...

> Wow! mam dużego!

Jak na Azjate, to nawet ogromnego! :)
W skali Murzynow centymetry nalezy zamienic na cale ;)

pzdr
H.

8. Data: 2003-12-20 00:22:25

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Xns9456B1899E7521272362@153.19.251.200 tako rzecze Hektor

> [...]
> 3 chinczycy
> 4 hindusi
>
> Troche to rasistowskie ale podzial ze wzgledu na wielkosc siurdaka

To mi przypomina anegdotę, o spotkaniu wielkiej trójcy, jak już panowie
podzielili Europę, i zaczeli dyskutować mniej oficjalnie, Stalin
poprosił sojuszników, aby w ramach wspierania jego dzielnych sołdatów,
prócz mielonki i ciężarówek podesłać też prezerwatywy.
-A jaki rozmiar? spytał prezydent USA
-18 cm - odparł Stalin
Panowie się rozeszli, ale wieczorem Eisenhower zagląda do Churchila i
mówi:
-Słuchaj, jak się ludzie o tym dowiedzą, to mi morale w armii spadnie,
pewnie zmyśla z tymi 18, ale co ja mam robić.
-Wyślij, a na opakowaniach daj napis "rozmiar teksaski - średni"

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2003-12-20 17:13:15

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> wrote in

> [...]
> pewnie zmyśla z tymi 18, ale co ja mam robić.
> -Wyślij, a na opakowaniach daj napis "rozmiar teksaski - średni"

:D

10. Data: 2003-12-20 17:14:04

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

<rotfl>

> Jak na Azjate, to nawet ogromnego! :)
> W skali Murzynow centymetry nalezy zamienic na cale ;)

<lol>

mikstura na zbicie cholesterolu?
Chirurg stomatolog
Antybiotyki