Pytanie o powieki.

1. Data: 2003-04-08 13:49:51

Temat: Pytanie o powieki.
Od: "NO" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dolnej powiece, tzn. tam gdzie zazwyczaj robią się worki, od
jakiegoś czasu mam dziwne grudki, mogą trochę przypominać kaszaki
ale nie są tak okrągłe, raczej plackowate, o nierównych brzegach.
Gdzieś czytałam, że mogą to być złogi cholesterolowe. Dziwi mnie
miejsce, które sobie wybrały na odłożenie. Czy można się tego
jakoś pozbyć?
I jeszcze jedno pytanie, co oznacza w badaniu USG izoechogenność
(chodzi o endometrium) a także hypoechogeniczność. Czy jest
gdzieś strona gdzie można byłoby się zapoznać z takimi
informacjami?
Dziekuję.
pzdr
N.O.

2. Data: 2003-04-09 21:42:30

Temat: Re: Pytanie o powieki.
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NO" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzieś czytałam, że mogą to być złogi cholesterolowe. Dziwi mnie
> miejsce, które sobie wybrały na odłożenie. Czy można się tego

tak...chirurgicznie - udaj sie do okulisty po skierowanie na zabieg

casus/

3. Data: 2003-04-11 10:16:56

Od: "NO" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> tak...chirurgicznie - udaj sie do okulisty po skierowanie na
zabieg

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Czy to skomplikowany zabieg?
pzdr
N.O.

4. Data: 2003-04-11 14:48:00

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zabieg
>
> Bardzo dziękuję za odpowiedź.
> Czy to skomplikowany zabieg?
> pzdr
> N.O.

nie;-)
casus/

5. Data: 2003-04-11 15:34:14

Od: "0-D.V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po wieki cię będę kochał.

6. Data: 2003-04-11 21:45:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "0-D.V.(er)" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> po wieki cię będę kochał.

hmmmm:-)))))))..nie gustuje w facetach;-)))))...ale dzieki za
uczucie....:-))))))))
casus

7. Data: 2003-04-17 23:01:34

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> tak...chirurgicznie - udaj sie do okulisty po skierowanie na zabieg

Czy zabieg taki moze byc wykonany "panstwowo", czy trzeba sie zwrocic do
lekarza z prywatna praktyka???
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

8. Data: 2003-04-18 21:35:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zabieg taki moze byc wykonany "panstwowo", czy trzeba sie zwrocic do
> lekarza z prywatna praktyka???
> Pozdr,
> Szwedka

I tak, i tak:-)
casus

9. Data: 2003-04-19 08:12:02

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak, i tak:-)

Buuu, a mi powiedzieli, ze tylko prywatnie. Sa to ponoc zmiany
kosmetyczne. "panstwowo" ponoc mozna dopiero, gdy zrobia sie wielkie
zolte krosty.
Sprobuje jeszcze raz... Tylko jaka jest "procedura"? Najpierw do
zwyklego okulisty w przychodni po skierowanie, a potem do kliniki, czy
jak?
Z gory dzieki za pomoc :-)
Pozdr,
Szwedka

10. Data: 2003-04-19 08:12:02

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

Drugi poród
otoskleroza
bolesne zatwardzenia
Metoda McKenziego a leczenie bólu kręgosłupa
SARS w Krakowie?