Pytanie o publikację

1. Data: 2003-01-17 13:00:17

Temat: Pytanie o publikację
Od: "Yna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z Państwa zna może jakieś serwery edukacyjne, w których nauczyciele
mogą opublikować artykuł, scenariusz lekcji etc. Bardzo mi na takiej
publikacji zależy, oczywiście mogę również za zamieszczenie tekstu zapłacić.
Będę wdzięczna za pomoc,
Barbara Drabek
Jeśli ktoś zechce odpowiedzieć na priv proszę o wpisanie w temacie dla B.
Drabek. Korzystam z komputera znajomych, nie mam własnego dostępu do
Internetu i tak będzie mi łatwiej dotrzeć do wiadomości skierowanej do mnie.
Dziękuję!

2. Data: 2003-01-17 14:05:56

Temat: Re: Pytanie o publikację
Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yna" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mogą opublikować artykuł, scenariusz lekcji etc. Bardzo mi na takiej
> publikacji zależy, oczywiście mogę również za zamieszczenie tekstu

Wejdź na stronę www.pse.of.pl albo www.nowemiasteczko.org/faq
Jest to FAQ grupy pl.soc.edukacja, a w nim mnóstwo przydatnych adresów -
także tych, o które pytasz

RomanS
faq grupy pl.soc.edukacja -
http://pse.of.pl
http://www.nowemiasteczko.org/faq

3. Data: 2003-01-25 18:42:49

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na strone:
www.inter-edu.prv.pl

4. Data: 2003-02-07 13:29:01

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wejdz na strone:
> www.inter-edu.prv.pl

wejdź

www.inter-edu.prv.pl

5. Data: 2003-02-07 13:48:09

Od: "BoYTEk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie wie

6. Data: 2003-02-11 15:58:50

Od: "Ineczka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieto! Jeżeli nie masz stałego dostępu do Internetu i do komputera to
masz naprawdę nikłe szanse na opublikowanie czegokolwiek.

http://www.gazeta.pl/usenet/

7. Data: 2003-02-16 15:05:14

Od: " nauczyciel" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacje na temat publikowania mozna uzyskac takze listownie, ew.
telefonicznie.
"INTER-EDU"
ul. Sienkiewicza 26/10
27-500 Opatów

tel. 0 607 093 686
lub 0 601 339 109

www. inter-edu.prv.pl

8. Data: 2003-03-20 10:30:36

Temat: Re: Pytanie o publikacj
Od: "JM" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam:

www.juliusz.lo-zywiec.pl

B.

> wejdź
>
> www.inter-edu.prv.pl

Bibliografia i materiały do Twojej pracy!!
Kwiestionariusz
Grupy przynależności do WF
Aikido i liczba dzeci
korki z chemii-bardzo pilnie