Pytanie o soczewki

1. Data: 2005-06-26 13:53:20

Temat: Pytanie o soczewki
Od: "Darek" <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie nosze soczewki B&L FW (takie ktore juz sa bardzo dawno dostepne na
rynku) no i tam kazda soczewka zaleznie od oka ma inny ksztalt... lewa jest
bardzej rozlozona a prawa ma ksztalt miseczkowaty. Moje pytanie: chcac kupic
soczewki na allegro dostaje w pudelku 6 sztuk identycznych czy beda tam
soczewki na lewe i prawe oko (tez o odmiennych ksztaltach albo jakos
oznaczone) czy tez beda wszystkie takie same i bede mogl bez problemu
zalozyc je na oko czy to lewe czy to prawe?
Dziekuje

2. Data: 2005-06-26 15:30:05

Temat: Re: Pytanie o soczewki
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):
> Obecnie nosze soczewki B&L FW (takie ktore juz sa bardzo dawno dostepne na
> rynku) no i tam kazda soczewka zaleznie od oka ma inny ksztalt... lewa jest
> bardzej rozlozona a prawa ma ksztalt miseczkowaty.

a czy Ty przypadkiem tej na lewe oko nie nosisz na "lewą stronę" po
prostu?? bo to trochę dziwne co piszesz....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-06-26 15:33:12

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oznaczone) czy tez beda wszystkie takie same i bede mogl bez problemu
> zalozyc je na oko czy to lewe czy to prawe?

wszystkie 6 sztuk w kazdym opakowaniu jest takie same - nie ma soczewek na
lewe i prawe oko. Czy przypadkiem nie zakladasz ktorejs na lewa strone????
Prawa strona wyglada jak miska, na lewej brzegi sie odchylaja na zewnatrz
tworzac ksztalt "przecietego wzdluz UFO".
Zakupy na allegro nie maja gwarancji - osoba, ktora sprzedaje soczewki na
Allegro w ilosciach hurtowych i w cenie ponizej hurtowej narusza prawo i juz
sie nia zainteresowali producenci soczewek, gdyz prowadzi sprzedaz bez
licencji i z tego co wiadomo nie odprowadza podatkow z dzialalnosci
gospodarczej. Podejrzewa sie sprzedaz soczewek kradzionych.

casus

4. Data: 2005-06-26 15:40:34

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalozyc je na oko czy to lewe czy to prawe?
> Dziekuje
>
>wlasciwie zalozona soczewka ma ksztalt okragly - taka miseczka...
po prostu zle soczewke zakladasz i robi Ci sie taki zawijas!!! odwroc ja na
druga strone!!!

do którego lekarza ?
Lekki gips
Ból żołądka, czy przez Metypred?