Pytanie o treść filmu

1. Data: 2005-10-11 08:28:27

Temat: Pytanie o treść filmu
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z ciekawości - wie ktoś jak się kończy film Kondratiuka pt. [chyba?]
"Dziewczyny do wzięcia" - nie mam zamiaru się nim intelektualnie
onanizować i podbudowywać swoich racjonalizacji, bo takich jak w nim nie
mam, a i truć się nim nie mam zamiaru, bo nie jest w moim typie [teraz
wolę tematykę Vatela, Undergroundu itd. - Amelia nie jest wskazana, bo
pogłębiła by moją paranoję ;))))] a chcę coś sprawdzić.

Flyer

2. Data: 2005-10-11 08:38:49

Temat: Re: Pytanie o treść filmu
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości - wie ktoś jak się kończy film Kondratiuka pt. [chyba?]
> "Dziewczyny do wzięcia" - nie mam zamiaru się nim intelektualnie

http://www.filmweb.pl/Dziewczyny,do,wzi%EAcia,(1972)
,opisy,FilmDescriptions,id=5307

A to mało? :)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2005-10-11 09:04:08

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> wolę tematykę Vatela, Undergroundu itd. - Amelia nie jest wskazana, bo
> pogłębiła by moją paranoję ;))))] a chcę coś sprawdzić.

http://www.filmpolski.pl/fp/film1.dll/opisfilmu?baza
=1&nrf=4445&start=1
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2005-10-11 19:21:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky; <434b744b$0$5421$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.filmweb.pl/Dziewczyny,do,wzi%EAcia,(1972)
,opisy,FilmDescriptions,id=5307

> A to mało? :)

Aha - dzięki - wychodziłem akurat a takie pytanie mi się nasunęło.
Wracam i mam na gotowe. ;)

Flyer

5. Data: 2005-10-12 14:12:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości - wie ktoś jak się kończy film Kondratiuka pt. [chyba?]
> "Dziewczyny do wzięcia"

Dziewczyny wracaja pociagiem do domu i chwala sie jedna przez druga,
co im "ich chlopaki" naobiecywali.
Duch

6. Data: 2005-10-12 16:50:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky; <434b744b$0$5421$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> [...]

Niech więc życie ułoży się wedle filmowych scenariuszy - miałem napisać,
ale to by pewnie zagmatwało znów sytuację - kolejna środa wygrana - czy
ktoś mógłby wykreślić z kalendarzy środy?

Flyer

7. Data: 2005-10-13 06:11:16

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości

> Niech więc życie ułoży się wedle filmowych scenariuszy - miałem napisać,
> ale to by pewnie zagmatwało znów sytuację - kolejna środa wygrana - czy
> ktoś mógłby wykreślić z kalendarzy środy?

I tak udało Ci się zagmatwać - bo nie bardzo wiem co z tymi środami nie tak?
:)

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2005-10-13 08:03:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky; <434df4a8$0$5434$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> I tak udało Ci się zagmatwać - bo nie bardzo wiem co z tymi środami nie tak?
> :)

To zagmatwanie to z innej bajki - wysokoanalityczna racjonalizacja pt.
jak może wpłynąć mój list na drugą stronę, aczkolwiek planowałem tylko
wysłanie usmiechu - minimalizm sprowadzony do dwóch znaków. A środy -
zamknąłem za kogoś, kto już był z inną osobą, pewną relację -
racjonalizmy wygrały z emocjami - nie miałem zresztą atutów, a wiedza,
którą posiadałem sprowadzała się do tego, że istnieje ten drugi i że
adresatka nie powinna odpisywać. ;)

Flyer

9. Data: 2005-10-13 09:29:32

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> racjonalizmy wygrały z emocjami - nie miałem zresztą atutów, a wiedza,
> którą posiadałem sprowadzała się do tego, że istnieje ten drugi i że

No jasne! :)
Jakżesz mogłam na to nie wpaść :)))

Pozdrawiam
Vicky

10. Data: 2005-10-13 21:26:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky; <434e234e$0$5421$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> No jasne! :)
> Jakżesz mogłam na to nie wpaść :)))

A musiałaś [wpaść]?

Flyer

Hipnoza, kogo polecacie
Bluzgaczenie
Re: Pytanie o wizytę u psychologa / psychiatry?
Prosze o pomoc??Czy jest na to szansa?
Do czego to nam sie przyda?