Pytanie o winigrono

1. Data: 2001-04-27 06:31:26

Temat: Pytanie o winigrono
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłem winorośl o nazwie trochę dziwnej Rf-5
Podobno biała może ktoś zna.Proszę o pomoc.
Marek.

2. Data: 2001-04-27 07:59:29

Temat: Re: Pytanie o winigrono
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl napisał(a):

> Witam.
> Kupiłem winorośl o nazwie trochę dziwnej Rf-5
> Podobno biała może ktoś zna.Proszę o pomoc.
> Marek.

REFLEX , symbol hodowlany RF-5, mieszaniec wyprowadzony na Węgrzech w
Kecskemet w 1964 r ze skrzyżowania Aurory i Skarbu Pannonii.
Grona ok 180g, jagody żółto-zielone, spore, ok 20mm, dojrzewa ok. 25
wrzesnia, mrozoodporność do -22 stopni (radzę lekko okrywac na zimę).
Niezła odmiana deserowa, choć ja gdybym miał wybierać z trzech odmian
wówczas wyprowadzonych w Kecskemet tzn REFLEX (RF-5), REFREN (RF-16) i
REFORM (RF-48) wybrałbym raczej odmianę REFREN (Aurora x Gloria
Hungariae) - grona większe i mrozoodporność do -24 co w naszych
warunkach nie wymaga praktycznie okrywania na zimę.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-04-27 09:39:00

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hungariae) - grona większe i mrozoodporność do -24 co w naszych
> warunkach nie wymaga praktycznie okrywania na zimę.
Chętnie kupię odm. REFREN jeśli taką posiadasz.

4. Data: 2001-04-27 10:16:41

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl napisał(a):

> Chętnie kupię odm. REFREN jeśli takš posiadasz.

1. Nie mam Refrena
2. Nie prowadzę handlu. W lepszych szkółkach Refrena można dostać bez
kłopotu.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2001-04-27 11:33:32

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> 1. Nie mam Refrena

Łe, a ja miałem o Tobie takie dobre zdanie :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2001-04-27 23:42:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cc81a$3gk$...@n...tpi.pl...
> Łe, a ja miałem o Tobie takie dobre zdanie :-).
Po co umniejszasz faceta który i tak jest wielki [chociaż nie ma
strony]!!!
pozdr. Jerzy

Nasiona hydroponicznie???
Kalanchoe a mole