Pytanie/prośba/Pubmed

1. Data: 2007-08-23 07:46:42

Temat: Pytanie/prośba/Pubmed
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko częściowo OT - czy, PT koledzy, macie łączność z pubmedem? Na
wakacjach jestem odcięty od medlajna, a z pubmedem nie mogę się połączyć
ani przeglądrą ani bezp. z bazy bibusa. Z góry dzięki za info.
--
Krzysiek, EBP

2. Data: 2007-08-27 19:57:25

Temat: Re: Pytanie/prośba/Pubmed
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Aug 2007, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Tylko częściowo OT - czy, PT koledzy, macie łączność z pubmedem? Na
> wakacjach jestem odcięty od medlajna, a z pubmedem nie mogę się połączyć
> ani przeglądrą ani bezp. z bazy bibusa. Z góry dzięki za info.

pubmed działa normalnie, przynajmniej u mnie łącząc się z nim
bezpośrednio
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?db=pubmed

Pozdrowienia

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-08-28 06:48:08

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(-a):

> pubmed działa normalnie, przynajmniej u mnie łącząc się z nim
> bezpośrednio
> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?db=pubmed
Dzięki Piotrze, już nieaktualne, bo po wakacjach. NB okazało się, że gdy w
Hameryce rozpoczął się rok akademicki jak się dołoży GPRS to są za duże
opóźnienia, w zasadzie działać tylko w weekend można.

--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

kamien i dieta
Operacja przegrody nosa
zapalenie wyrostka robaczkowego
Pęcherzyk pod powieka