Re: Pytanie przestraszonego

From: m...@b...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie przestraszonego
Date: 17 Jul 2003 10:07:12 +0200

> Biorac pod uwage, ze
> pale od 12 lat (od poczatku choroby mniej niz wczesniej, a w ostatnich
> dniach bardzo malo) zaczalem sie naprawde obawiac tego, co moze sie dziac w
> mojej krtani.
> Moje pytanie jest nastepujace: Jak mam sie zachowac podczas nastepnej wizyty
> u lekarza? Czy zwrocic na cos uwage? Czy wolno mi zasugerowac obawy zwiazane
> z ewentualnym nowotworem (nie chce wyjsc na histeryka). Czy badania krwi i
> moczu moga byc dodatkowa informacja dla lekarza?

Nie chcę Cię z żaden sposób straszyć, ale domagaj się aby lekarz zlecił Ci
wykonanie badania krwi. Moja koleżanka pół roku temu cierpiała na "zwykły" ból
gardła. Po wizycie u czterech lekarzy i wzięciu czterech antybiotyków, w końcu
piąty lekarz skierował ją na badanie krwi. Okazało się że ma nowotwór, co
manifestowała sie znacznym zmniejszeniem odporności organizmu. Badanie krwi
może na prawde bardzo dużo wyjaśnić. I masz do niego prawo.