Pytanko

1. Data: 2004-05-13 07:32:28

Temat: Pytanko
Od: "renata" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co należy zdawać aby móc się dostać na farmacje?
Czy jest trudno się utrzymać?
Lepiej jest na dziennych czy może na prywatnych?
A może istnieją uczelnie zaoczne lub wieczorowe o tym kierunku?
Prosze pomóżcie !!
pozdrawiam EWA

2. Data: 2004-05-13 11:34:38

Temat: Re: Pytanko
Od: "Wojtek G. ((Wojtex)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik renata <R...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c7v8gp$70t$...@n...news.tpi.pl...
> Co należy zdawać aby móc się dostać na farmacje?
W większości akademii medycznych chemie i biologię ewentualnie
(ale tego nie wiem fizykę) w Śląskiej AM zdaje się chemie i biologię

> Czy jest trudno się utrzymać?
Najtrudniej jest się dostać, kto się dostanie zazwyczaj sobie poradzi,
nie można sobie tylko odpuścić
> Lepiej jest na dziennych czy może na prywatnych?
Sa studia dzienne (bezpłatne) i wieczorowe (płatne i w praktyce w dzień)
Jeżeli stać cie na 15000 rocznie to proszę bardzo ;) - wieczorowe
> A może istnieją uczelnie zaoczne lub wieczorowe o tym kierunku?
j.w.; zaocznych brak

Pozdrawiam
Wojtex

3. Data: 2004-05-13 11:48:36

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Lepiej jest na dziennych czy może na prywatnych?
> A może istnieją uczelnie zaoczne lub wieczorowe o tym kierunku?

Zdaje się biologię i chemię - testy.
Dostać się nie jest szczególnie trudno, choć konkurencja spora.

Utrzymać się - jeśli sie uczysz, ale wiesz kiedy olać i jesteś odporna
psychicznie, to nie powinno byc problemu.

Na uczelniach utrzymują, że nie ma różnicy pomiędzy dziennymi a wieczorowymi.
Ale studenci widzą co i jak. Na wieczorowych poziom jest niższy (jak ma być
inaczej skoro idą tam ci, którzy nie dostali się na dzienne??)

A tak w ogóle to które miasto rozważasz?

Powodzenia!

P.S. A same studia są świetne, jeśli tylko lubisz takie nauki.

Mam pytanko!!!!
ISOPRINOSINE dla dzieci.
Capivit A+E
dyrektywa 85/432-433/EEC w PL