[OT] Qnszt - perły hodowlane

1. Data: 2006-02-14 19:32:03

Temat: [OT] Qnszt - perły hodowlane
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić tam perły te naturalne:
http://www.qnszt.pl/catalog/103/1935.html
Najpierw niałam zamiar kupić te szklane:
http://www.qnszt.pl/catalog/49/714.html
ale Kasia mi odradzila.
Moze juz ktoś zamawiał te natyralne i podpowie czy warto w nie zainwestować?
Pozdrawiam
Pszczółka

2. Data: 2006-02-25 14:31:53

Temat: Re: Qnszt - perly hodowlane
Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja w temacie Twojego postu nt prac wroclawianek
Z niesmialoscia pewna podejrzewam, ze biala bluzeczka, która Ci
sie podobala mogla byc moja. Pokazalam ja w pazdzierniku. Juz
poszla w swiat, teraz robie kolejna.
A cos stoi na przeszkodzie zebys tez miala taka? Jedno Twoje
slowo i masz schemat.
To koronka brugijska, proste szydelkowanie, mala tajemnica tkwi w
laczeniu pasów. Ale to proste. Wszystko. Chciec to móc czyli
zachecam Cie
Pozdrawiam
Regina

3. Data: 2006-02-25 14:52:45

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik regi21 napisał:
> [...]
> To koronka brugijska, proste szydelkowanie, mala tajemnica tkwi w
> laczeniu pasów. Ale to proste. Wszystko. Chciec to móc czyli

Kochanieńka! Dla mnie szydełko to czarna magia a ty mi tu jeszcze mówisz
o bluzce! Jest wspaniała! Nie mogę umieć wszystkiego wiec zostaje mi
wzdychanie.
Filet podobno też prosty - ale nie dla mnie :((
Ja mogę robić tylko niekończące się szaliki na drutach :P

I dzięki za chęci, ale nie ma sensu zbierania schematów których potem
nie wykorzystam :( Tylko by się marnowały :(

Gdzie można sprzedać hafty
poszukiwany klucz xxxxx
xxx prośba o schemat
mam skaner-i co dalej?