Qro, zobacz, czy lepiej....

1. Data: 2010-05-07 10:30:39

Temat: Qro, zobacz, czy lepiej....
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gżegżółka wścibiła dziób pomiędzy dwa sokoły

MK

--
***
Mieszkał w samym sobie

2. Data: 2010-05-07 10:44:22

Temat: Re: Qro, zobacz, czy lepiej....
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Gżegżółka wścibiła dziób pomiędzy dwa sokoły

Oczywiście Słoneczko Ty Moje Drogie! Tylko że wieczorem dopiero, jak się
przesiądę z Widoczka na Grzmota.

Qra

3. Data: 2010-05-07 15:27:36

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-07 12:30, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Gżegżółka wścibiła dziób pomiędzy dwa sokoły

Kocham Cię!

Qra, widząca

4. Data: 2010-05-07 15:41:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-05-07 12:30, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
>
> Kocham Cię!
>
> Qra, widząca

Dżdżystym porankiem gżegżółka i piegża nażarły się pierza i rzewnie rzygały
na żarna, z rzadka żłopiąc ze żlobu
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

5. Data: 2010-05-07 16:02:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-07 17:41, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dżdżystym porankiem gżegżółka i piegża nażarły się pierza i rzewnie
> rzygały na żarna, z rzadka żłopiąc ze żlobu
> :-)

Ktoś tu niedopieszczony jest...
Czy Ty też dla mnie specjalnie zrobiłeś to?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

6. Data: 2010-05-07 20:32:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-05-07 17:41, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ktoś tu niedopieszczony jest...
> Czy Ty też dla mnie specjalnie zrobiłeś to?

No tak!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

7. Data: 2010-05-07 20:57:01

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2010-05-07 17:41, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ktoś tu niedopieszczony jest...
> Czy Ty też dla mnie specjalnie zrobiłeś to?
>
> Qra
To zaś powstało na prośbę vonBraunowej, domagającej
się ode mnie pomysłu na dyktando...

DYKTANDO

Siedział Jerzy raz w swej wieży
a był właśnie przy wieczerzy
Nagle... oczom swym nie wierzy...
Cóż to tak ku wieży bieży?

Nie minęło pięć pacierzy
i już wiedział z czym się zmierzy.
To zmierzało wprost ku wieży
niezmierzone stado jeży.

"Niechże je pochłonie morze!
Przebóg! Nic mi pomoże!"
Krzyczy przerażony Jerzy
Włos na głowie mu się jeży.

"Chcę stu armat bądź moździerzy,
albo... ochronnej odzieży...
Z takim sprzętem, wierzę szczerze,
wygram walkę z każdym jeżem".

Lecz nim doszło do grabieży
rzezi i brzęku puklerzy
w łóżku swym zbudził się Jerzy
rześki, żwawy oraz świeży.

/niech ktoś sprawdzi czy dobrze/
vB

8. Data: 2010-05-07 21:26:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> To zaś powstało na prośbę vonBraunowej, domagającej
> [...]

Sio- to nieuczciwa konkurencja:-)

p.s.
fajny wierszyk. Sam go stworzyłeś?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-05-07 21:31:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sio- to nieuczciwa konkurencja:-)
>
> p.s.
> fajny wierszyk. Sam go stworzyłeś?

Sam nie dałbym rady. Musiałem wziąć słownik ortograficzny...
vB

10. Data: 2010-05-07 21:48:55

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Sam nie dałbym rady. Musiałem wziąć słownik ortograficzny...

Rozumiem, że dyktando ma obejmować znajomość pisowni rz i ż?
Interpunkcję pomijamy? ;)

No no, jestem pod wrażeniem! Gratuluję!
Ewa

Coś niecoś o mózgu - popularnienaukowo.
Re: SZKODA !!!
Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?