Qro, zobacz, czy lepiej....

241. Data: 2010-05-10 11:36:43

Temat: Re: Qro, zobacz, czy lepiej....
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
news:4be7d93b$0$2593$65785112@news.neostrada.pl...

> Bośmy widocznie za mało w Kieleckie jeździły. ;)

A jak te bizony kieleckie walczą !
http://www.youtube.com/watch?v=kYbttKJFRbQ

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

242. Data: 2010-05-10 11:47:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A jak te bizony kieleckie walczą !
> http://www.youtube.com/watch?v=kYbttKJFRbQ

Jeden to nawet ogon miał. Ale to taka krowa raczej.

Ubawiłeś mnie, masz biziaka. :*

Ewa

243. Data: 2010-05-10 11:48:20

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Takie wystarczą?
> http://www.juraparkbaltow.pl/index.php?go=jar

Żydowski jar???
Toż to szczyt złośliwości. ;)

Ewa

244. Data: 2010-05-10 11:49:59

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> A na zmywarce to jak jest?

O bossssch! Musi - twardo.

BTW Ja bym ze zlewu nigdy nie zrezygnowała, po żadnym wątku!

Ewa

245. Data: 2010-05-10 12:10:44

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Takie wystarczą?
> http://www.juraparkbaltow.pl/index.php?go=jar

"Nie widać tu śladów człowieka". I taniej niż Wawel.

Qra, pasuje

246. Data: 2010-05-10 12:24:31

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> O bossssch! Musi - twardo.

Nie zatrudniam Niemców. A Amerykańce ogólnie bardziej miętkie są.

> BTW Ja bym ze zlewu nigdy nie zrezygnowała, po żadnym wątku!

Nocoty? Zmywarka nie dość, że dobrze umywa warzywa, to je jeszcze z grubsza
odskórowuje.

Qra

247. Data: 2010-05-10 12:51:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:14:27 +0200, Piotr napisał(a):

> Pupa jest wulgaryzmem ?
> Coś tak hmm... milusiego?
> W życiu bym na to nie wpadł ;-)
> Piotrek

Piotr, Ty się jeszcze spytaj medei, skoro już tak uprzejma, czy słowo
"szemrany" i "typ" są łagodne w tym kontekście, czy nie? - jak pytać, to
pytać ;-PPP

248. Data: 2010-05-10 12:51:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:16:25 +0200, Piotr napisał(a):

> Ixi robi 'to' czasem na blacie, Aicha też sie przymierza,
> bo od niedawna dopiero ma blat, a Qura chciałaby
> chyba coć przy zlewie, chyba.

A, one to z zazdrości - ale gdzie im tam do mojego granitu w złote żyłki
:-DDD

249. Data: 2010-05-10 12:52:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 12:25:50 +0200, Piotr napisał(a):

> A obiecała, że więcej nie będzie.
> Zero honoru i godności.
> Normalnie upadła nisko kobieta.

Cza podnieść, utulić... :-D

250. Data: 2010-05-10 12:54:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> skoro już rozmawiamy o twoim wizerunku: nie kumam za bardzo
> w jakim celu tak otwarcie i dość bezpruderyjnie reklamujesz się w
> necie.
> Czy zdajesz sobie sprawę, że dzięki niektórym szczegółom z twojego
> prywatnego życia niektórzy mogą stracić wiarę nawet w resztki rozumu
> u kobiet, przynajmniej niektórych?

Mhm. To dowód na to, że nie wszyscy są przepełnieni mądrością starców od
niemowlęctwa ;)

> No to teraz masz znowu okazję popisać sobie o sobie, jeśli zechcesz,
> oczywizda. ;)

Co bym nie napisała, będzie źle ;) Więc poprzestanę na tym co zostało
powiedziane, bez roztrząsania tego co było, czego nie było, co jest, a
czego nie ma.

--
Pozdrawiam - Aicha

Coś niecoś o mózgu - popularnienaukowo.
Re: SZKODA !!!
Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?