R.Voll

1. Data: 2005-03-07 23:50:32

Temat: R.Voll
Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
pozwalam sobie przedstawić trochę informacji i ich źródeł
-1. Wszystkie aparaty MORA są dopuszczone w Polsce do obrotu i stosowania
na podstawie certyfikatu dla urządzeń medycznych (zgodność z Dyrektywą
93/42/EEC dla urządzeń medycznych), wydanym przez jednostkę notyfikowaną
-
- we wszystkich książkach opublikowanych przez dr. R. Volla (dostępne w
j. niemieckim, angielskim, rosyjskim)
- dr rer. nat. M. Galle, MORA- Bioresonanztherapie ... und es
funktioniert doch! Biologische Fakten - Physikalische Thesen, wyd. pro
medicina, Wiesbaden 2002
- prof. F.A. Popp, Electromagnetic Bio-Information, Urban und
Schwarzenberg-Verlag Monachium 1979 (oraz innych książkach jego
autorstwa, np. w wydanej przez PWN "Biologia światła")
może to zwróci uwagę na ta metodę
Marek S
Przepraszam jeśli zakłóciłem spokój tej listy

2. Data: 2005-03-09 06:45:14

Temat: Re: R.Voll
Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
I tak jak sie spodziewałem pomimo przedstawienia informacji ze strony
lekarzy cisza .....
Marek S

3. Data: 2005-03-09 08:54:48

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d0m64g$ro6$1@atlantis.news.tpi.pl>
tako rzecze Marek S :

> Serdecznie witam
> I tak jak sie spodziewałem pomimo przedstawienia informacji ze strony
> lekarzy cisza .....

Czy ten twój aparat, pomaga na czytanie ze zrozumieniem?
Lekarze Cię o coś poprosilil.

W związku z tym wzywam Cię publicznie do podania co najmniej 5-ciu
randomizowanych badań klinicznych opublikowanych w czasopismach o
indeksie
cytowań >= 1 w których wykazano, że biorezonans działa.

Zrobiłeś to? Nie? To idź szukaj dalej, miast pisać bzdury, że aparat ma
atest. Mój toster też ma atesty, bo inaczej by nie mógł mieć kontaktu z
żywnością i prądem.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2005-03-09 09:59:10

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek S napisał:
> I tak jak sie spodziewałem pomimo przedstawienia informacji ze strony
> lekarzy cisza .....

Nie bardzo miałem wczoraj czas odpowiadać. Dzisiaj też nie, powinienem
robić zupełnie coś innego, ale skoro grzecznie proszą...

> Wszystkie aparaty MORA są dopuszczone w Polsce do obrotu i stosowania
> na podstawie certyfikatu dla urządzeń medycznych (zgodność z Dyrektywą
> 93/42/EEC dla urządzeń medycznych), wydanym przez jednostkę notyfikowaną

Przepraszam, przeczytałem tylko streszczenie Dyrektywy, ale rozumiem, że
chodzi w niej o bezpieczeństwo stosowanego sprzętu, a nie o to czy jest on
skuteczny.

> - we wszystkich książkach opublikowanych przez dr. R. Volla
> - dr rer. nat. M. Galle, MORA- Bioresonanztherapie ... und es
> - prof. F.A. Popp, Electromagnetic Bio-Information, Urban und

Sprawdziłem publikacje tych autorów, i jakoś nie mogę znaleźć wyników o
które mi chodzi. Do tematu pasują prace takie jak: http://tinyurl.com/3uhur
jednak nie bardzo widzę wyniki badań o które chodzi.

Natomiast ze znalezionych publikacji najbardziej trafia mi do przekonania
to: http://tinyurl.com/6y363

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

5. Data: 2005-03-10 07:37:34

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
widzę ze jedynie poszukano informacji na nie ..... ale trudno sie spodziewać
innej reakcji . Ja tu mowie o metodzie jako całości a nie tylko
biorezonansie . Wyciągając z tego wnioski to cala medycyna chińska jest bez
dowodów a jej koncepcja " leczymy człowieka a nie chorobę " chyba jest bez
sensu . Czy jest jakąś energia biegnąca przez meridiany ? czy w ogóle są
jakieś meridiany energetyczne ? czy w ogóle jest jakaś energia oprócz
przemian chemicznych , dlaczego nakłuwanie w jakimś miejscu powoduje
powtarzalne wyniki . Dlaczego po biorezonansie zmienia sie odczyt
przewodności punktów akupunkturowych dążąc do wartości średniej ? W tym
wszystkim chodzi o optymalizacje fal elektromagnetycznych emitowanych przez
człowieka .
Marek S
P.S pomaga na zrozumienie czytania

6. Data: 2005-03-11 07:27:30

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
znalazłem normę na urzadznie EKG i wiecie co ciekawe ? odpowiada normie na
" toster " Brawo ignoranci !!
Marek S

7. Data: 2005-03-12 23:21:40

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znalazłem normę na urzadznie EKG i wiecie co ciekawe ? odpowiada normie
> na " toster " Brawo ignoranci !!

Moze miec kontakt z zywnoscia? Ciekawe. Sam jestes ignorantem o zanizonym
poziomie kultury i problemami z logika. Zanim w odpowiedzi napadniesz na
mnie z obelgami przeczytaj prosze ten watek jeszcze raz, rowniez te
odpowiedzi na ktore dyskretnie _nie_ odpisales (dlaczego?) i postaraj sie
przez chwile _obiektywnie_ pomyslec co i po co Ty tu wypisujesz. Prosze i z
gory dziekuje za pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

Robert Milewski

PS Ja osobiscie wszystkimi konczynami podpisuje sie pod tym co napisal
Robert Pyzel.

8. Data: 2005-03-13 06:58:37

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
dziękuje za przemiłe dla mego ucha słowa "Sam jestes ignorantem o zanizonym
poziomie kultury i problemami z logika. " . Jak prześledzicie watek tej
dyskusji to ja odpowiedziałem na pytanie odnośnie metody R .Voll"a .
Marek S
P.S na tym kończę na ten temat dyskusje bo .... nie mam z kim , a danych
sobie szukajcie sami , nie jestem twórca biorezonasu . A jeśli Panowie
czegoś konkretnego nie rozumiecie to chętnie wytłumaczę .

9. Data: 2005-03-14 00:25:44

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuje za przemiłe dla mego ucha słowa "Sam jestes ignorantem o
> zanizonym
> poziomie kultury i problemami z logika. " .

Istotne wydaje sie tylko zaznaczenie ze to wlasnie Ty wprowadziles slowo
"ignoranci" do tej dyskusji.

> Jak prześledzicie watek tej dyskusji to ja odpowiedziałem na pytanie
> odnośnie metody R .Voll"a .

No i prawidlowo. Tyle ze potem zaangazowales sie jakby nieco IMO
emocjonalnie w ta dyskusje, a ze nie byles konsekwentny w odpowiedziach i
formulowales IMO obrazliwe i ironiczne tresci - zostales posadzony o
problemy z kultura i logika.

> P.S na tym kończę na ten temat dyskusje

Slusznie

> bo .... nie mam z kim ,

a tu akurat nasuwa mi sie wrecz przeciwny wniosek (cokolwiek by to mialo
znaczyc :)

> a danych sobie szukajcie sami , nie jestem twórca biorezonasu .

Raczej nie bedziemy (bynajmniej ja), poniewaz dane o znalezienie ktorych Cie
proszono nie istnieja, z prostej przyczyny: nie da sie udowodnic
prawdziwosci czegos co nie jest prawdziwe.
A proszono Cie o znalezienie tych danych abys rowniez i Ty to sobie
uswiadomil, ale jak widac nie udalo sie...

> A jeśli Panowie czegoś konkretnego nie rozumiecie to chętnie wytłumaczę .

Ja ze swojej strony dziekuje :)

Pozdrawiam

Robert Milewski

Dermatolog