RAR ARCHIVE

1. Data: 2001-11-06 20:23:04

Temat: RAR ARCHIVE
Od: "DJ Gomez / ind." <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Jakim programem moge "scrackowac" haslo do archiwum ".rar"?

i tak wiem ze mi nie odpowiecie
buahahaha!!!! :)

120% HARDCORE TEKKKNO DJ'Z JAMM!!!
BLOOODLY OVERDRIIIVE!!!!
WHHHHHHHHHHHRRRRRRR!!!!!!!!!
Prawdziwy UNDERGROUNDowy tekkkno material
z poczatku lat dziewiecdziesiatch (i wczesniejsze sie zdarzaja)

a slyszalyscie moze drogie panie o takim czyms jak CoolEditPro
albo mastering???

PS. akozdrew!!!!! madrzy ludzie rozpierdola ta grupe ta kawaleczki!!!!

--
__ == dj Gomez / independent == __
odigo id: 5906036

1. Data: 2001-11-06 21:11:21

Temat: Re: RAR ARCHIVE
Od: "Lineczka" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DJ Gomez / ind." <x...@x...xxx> wrote in message
> Jakim programem moge "scrackowac" haslo do archiwum ".rar"?
>
> i tak wiem ze mi nie odpowiecie
> buahahaha!!!! :)
> [ciach - bzdury]

A czy Ty czlowieku z aspiracjami na wielkiego informatyka wiesz co to
kultura osobista, inteligencja, oczytanie, tolerancja ?
Co do kultury to list do grupy sam temu przeczy.
Co do inteligencji - rzecz względna, jednak wydaje mi sie, ze brakuje Ci
tego tak samo jak oczytania - podreczniki do informatyki i znajomosc
komputera to nie wszystko.
A tolerancji, to ani za grosz.

> PS. akozdrew!!!!! madrzy ludzie rozpierdola ta grupe ta kawaleczki!!!!

Madrzy ludzie sa kulturalni, oczytani, inteligentni, a przede wszystkim
tolerancyjni. I tacy z pewnoscia nic z ta grupa nie zrobia.

1. Data: 2001-11-06 22:40:30

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 6 Nov 2001 21:23:04 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <x...@x...xxx> i powiedziała:

> PS. akozdrew!!!!! madrzy ludzie rozpierdola ta grupe ta kawaleczki!!!!

Mądrzy ludzie napiszą uprzejmy list do firmy TPSA, z równie
uprzejmą prośbą o pouczenie posiadacza modemu, łączącego się o
godzinie takiej i takiej z takiego a takiego adresu IP, że jeśli nie
interesuje go tematyka grupy, niech, wybacz mojego francuza, spada na
drzewo.

Czego Ci życzę.

Zuzanka

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2001-11-07 16:37:05

Temat: Odp: RAR ARCHIVE
Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DJ Gomez / ind. <x...@x...xxx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s9glb$et5$...@n...tpi.pl...
> Jakim programem moge "scrackowac" haslo do archiwum ".rar"?
>
> i tak wiem ze mi nie odpowiecie
> buahahaha!!!! :)

Advanced RAR Password Recovery. Ściągnij sobie tutaj:
http://65.165.234.124/cgi-bin/robot?srch=arpr

Całuski!
Zosia

1. Data: 2001-11-08 20:50:39

Od: "DJ Gomez / ind." <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> Advanced RAR Password Recovery. Ściągnij sobie tutaj:
> http://65.165.234.124/cgi-bin/robot?srch=arpr

thx

Jak "wykonczyc" robotke krzyzykowa albo inna haftowana ?
Re: Jak "wykonczyc" robotke krzyzykowa albo inna haftowana ?
Odp. Dziewczyny z Gdyni
wzor siatkowy
pismo