RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek

1. Data: 2004-04-19 07:54:00

Temat: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek
Od: "eurotur" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow
Szukam ckutecznej metody na krety.
Moj ogrod wyglada jak pole bitwy.
Nie da sie wjechac kosiarka aby skocic to co pozostalo, bo ziemia sie zapada
pod nogami.
Tragedia.
Jesli ktos z Was zna jakas skuteczna metode na krety prosze pomozcie
Pozdrawiam Eliza

2. Data: 2004-04-19 08:16:44

Temat: Re: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek
Od: "molly bloom" <i...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak naprawdę
skuteczną walkę z krtkami można podjąć tylko w jeden sposób
są takie urządzenia, które emitują dźwięki - bardzo słabo słyszalne dla ucha
ludzkiego
a jeśli w ogóle, to jedyne z czym kojarzy mi się ten odgłos, to owce na hali
odległej o 5 km - całkowiecie przytłumiony ale - jak dla mnie - przyjemny :)
urządzenie wygląda jak duża latarka i stawia się je w ogrodzie, wbijając w
ziemię wśród kwiatów czy jakichkolwiek innych roślin

mb+

3. Data: 2004-04-19 09:22:59

Od: "zdolo" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam ckutecznej metody na krety.

Ja tam wole bardziej naturalne metody :))
Bierze sie stoleczek ostry szpadel i czeka
mozna jeszcze zaopatrzyc sie w piwo ale duza ilosc piwa niewskazana bo potem sa
problemy z koordynacja ruchu :)))
Wiec jak juz sie zaczaimy i kret zacznie przebijac sie na powierzchnie to
wykopujemy go wbijajac szpadel od strony tunelu:))
jak juz go wykopiemy to albo na grilla albo do sasiada:)
Metoda czasochlonna ale ja wyprobowalem i dziala:)
swoje dwa krety przeprowadzilem do sasiada:)
pozdrawiam :o)

4. Data: 2004-04-19 10:11:08

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdolo" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Metoda czasochlonna ale ja wyprobowalem i dziala:)
> swoje dwa krety przeprowadzilem do sasiada:)

Gratuluję nadmiaru wolnego czasu. Może sprzedasz trochę (czasu, nie
kretów)? Chętnie odkupię. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2004-04-19 11:43:25

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdolo" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja tam wole bardziej naturalne metody :))
> Bierze sie stoleczek ostry szpadel piwo
Taaa, stara, skuteczna - czasowo - metoda...

> swoje dwa krety przeprowadzilem do sasiada:)
Jak znam zycie, nie na dlugo...Wroca wzbogacone o to doswiadczenie.
W okolicach mojego trawnika (bardzo juz zdewastowanego) pojawila sie mloda
kotka i wkrotce potem znalazlem dwa zaduszone krety.
Jedyny sposob na krety to ... przyzwyczaic sie.
pik

6. Data: 2004-04-19 12:31:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdolo" <z...@w...pl> wrote in message

> Ja tam wole bardziej naturalne metody :))
> Bierze sie stoleczek ostry szpadel i czeka
> mozna jeszcze zaopatrzyc sie w piwo ale duza ilosc piwa niewskazana bo potem sa
> problemy z koordynacja ruchu :)))

Szpadel niepotrzebny, wystarczy piwo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-04-19 16:07:17

Od: "zdolo" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluję nadmiaru wolnego czasu. Może sprzedasz trochę (czasu, nie
> kretów)? Chętnie odkupię. ;-)

Nadmiar czasu to ja mam jak sa wakacje (nadwyzka chetnie sie podziele) bo ja
jeszcze mlodzieniaszek jestem i sobie studiuje,a z kretami walczylem w
wakacje :o)

pozdrawiam z ulewnego :-( juz koszalina (a bylo tak pieknie)

8. Data: 2004-04-19 20:45:07

Od: "eurotur" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Tez jestem z Koszalina - mieszkam na Rokosowie, kolo parku, wiec musialabym
spedzic cale zycie na polowaniu :))
A moi sasiedzi tez sa nawiedzani przez te kreciska, wszyscy cierpimy:)
Pozdrawiam goraco
Eliza

9. Data: 2004-04-19 22:38:25

Od: "Paweł Woynowski" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urządzenie wygląda jak duża latarka i stawia się je w ogrodzie, wbijając w
> ziemię wśród kwiatów czy jakichkolwiek innych roślin

Zerknij tutaj http://www.webmedia.pl/staw/str_index_by_iron.html , wejście na
podstronę Galeria pod odnośnikiem Park. Tam jest opisany waraz dokumentacją
fotograficzną ciekawy i co najważniejsze efektywny sposób na krety. Bez ich
zabijania oczywiscie.
Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

Re: aloes w domu
Czarne liscie i owoce w orzechu wloskim - dlaczego?
Re: HIBISCUS 'róża chińska' - pomocy!
Re: wiosna w Baszkirii
Kosiarki, koszenie, nawożenie