RATUNKU!!!!

1. Data: 2002-12-22 19:34:42

Temat: RATUNKU!!!!
Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!
Czy jak się za mocno przypieka piernik (piecze się ok. 40 min., a trzeba jeszcze ze
20) to czy mogę otworzyć piekarnik i przykryć go folią aluminiową??!! Chyba nie
powinien opaść?
Dzięki i proszę jak ktoś wie o szybką odpowiedź!!

Aga

1. Data: 2002-12-22 19:48:52

Temat: Re: RATUNKU!!!!
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia (Lublin)" <N...@p...fm> napisał w
wiadomości news:au5421$vvh$1@news.lublin.pl...
[...]

jak ten piekarnik nie stoi na balkonie, to mozesz, tylko tym mocno swiecacym
do gory :)
najlepiej wylaczyc grzanie od gory, ale nie kazdy piekarnik ma taka funkcje

wkn

1. Data: 2002-12-22 19:53:10

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do gory :)
> najlepiej wylaczyc grzanie od gory, ale nie kazdy piekarnik ma taka funkcje

Dzięki właśnie kilka minut temu wpadłam na ten pomysł :-)
Na szczęście za chwilę kończy się piec i już go nie będę otwierać.
Agnieszka

1. Data: 2002-12-22 23:03:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Dec 2002 20:53:10 +0100, "Agusia \(Lublin\)"
<N...@p...fm> wrote:

>Dzi?ki w?a?nie kilka minut temu wpad?am na ten pomys? :-)
>Na szcz??cie za chwil? ko?czy si? piec i ju? go nie b?d? otwiera?.
>Agnieszka

a ja wlasnie 3 raz patyczkiem sprawdzalam piernik, po 50
minutach juz i dalej po; surowe. ki pies?

Trys, co nie moze isc sie wykapac przez glupi piernik!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-22 23:16:04

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a ja wlasnie 3 raz patyczkiem sprawdzalam piernik, po 50
> minutach juz i dalej po; surowe. ki pies?

Patrz uwaznie na moje usta:

* w l o n c z p i e k a r n i k*

;-)))

BP,NMSP

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza
(pakujacy sie do domu - we wtorek jade!)

1. Data: 2002-12-23 08:01:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Dec 2002 00:16:04 +0100, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Patrz uwaznie na moje usta:
>
>* w l o n c z p i e k a r n i k*
>
>;-)))
>

>Pozdrawiam
>Lukasz Madeksza
>(pakujacy sie do domu - we wtorek jade!)

ech, Lukasz, mlodoscoa z Ciebie bucha, heheheheh. o dziwo piernik
mi mniej wiecej wyszedl...czyzbym jednam umiala piec ciasta.
tylko, ze ta surowosc mnie rozzloscila, podkrecilam goronc
i...trocha sie obsuchyl, galgan. metoda tutejsza (kuchenna)
przeloze gada do jakiegos pudla w towarzystwie pomaranczy i
jablka...a jakbym tak po dwa dala to szybciej zmieknie???)

Trys
K.T. - starannie opakowana

wesołych świąt
Jak karpia po żydowsku