RATUNKU - CERA NACZYNKOWA.

1. Data: 2004-10-27 14:50:59

Temat: RATUNKU - CERA NACZYNKOWA.
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam cere naczynkowa tj. nie mam popekanych naczynek, tylko sa one plytko pod
skora osadzone i w zwiazku z tym ciagle mam czerwona buzie. nic nie pomaga -
tonik, krem do twarzy, podklad, puder. co robic? czy może ktoras z was się z
tym uporala?...

1. Data: 2004-10-27 15:46:15

Temat: Re: RATUNKU - CERA NACZYNKOWA.
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:clockf$10rp$1@mamut.aster.pl...
> mam cere naczynkowa tj. nie mam popekanych naczynek, tylko sa one plytko
pod
> skora osadzone i w zwiazku z tym ciagle mam czerwona buzie. nic nie
pomaga ->

Heh, mam niestety to samo. Z resztą mówią, że te wszystkie kremy i tak
niewiele dają, i że najlepiej po prostu coś łykać, np. rutinoskorbin czy
cerutin, ale czy to coś pomaga trudno rzec, ja różnicy nie widziałam, ale
może to trzeba długo i regularnie. Z resztą to pewnie raczej zapobiegnie
pękaniu, a nie sprawi, że naczynka będą głębiej. Ja używałam kremu Eris,
Capilari z 1% wit. K. Moje główne wrażenie to to, że po tym kremie miałam
potworne uczulenie, twarz mi puchła dosłownie, ale zużyłam większość
opakowania, zanim wyszła ta alergia. Mogę powiedzieć na pewno, że teraz
mniej reaguję na alkohol, tzn. moja twarz, już nie mam pol lampce wina
takich pijackich rumieńców. No ale z wiadomych względów nie będę już
stosować tego kremu, zresztą okropny był bo tłusty jakiś taki i ciężki.
Swoją drogą ciekawa jestem, czy to uczulenie to przez witaminę K, bo gdzieś
słyszałam, że uczula. Sama teraz nie wiem czym się smarować, no i żeby mnie
nie uczuliło znowu.

1. Data: 2004-10-27 16:10:44

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> może to trzeba długo i regularnie. Z resztą to pewnie raczej zapobiegnie
> pękaniu, a nie sprawi, że naczynka będą głębiej.

no wlasnie:( jem od dluzszego czasu wit. c i nic to nie zmienia.

1. Data: 2004-10-27 17:20:03

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Łykać Ascorutical albo coś innego o podobnym składzie
2. Smarować wrażliwe miejsca żelem Auriderm K2
3. Unikać gwałtownych zmian temperatury, mycia twarzy gorącą wodą, sauny,
alkoholu, papierosów, mocnej kawy itd.
4. Jeśli chcesz lepszych wyników i jesteś skłonna zainwestować w tę sprawę
większą kasę to dobrze robią zabiegi laserem (moja koleżanka przetestowała:
http://www.epi-centrum.pl/zmianynaczyniowe.html i poleca dr. Ivanę
Stankovic)

Ech.... ja też muszę pobiec do apteki po Ascorutical i Auriderm, bo idzie
ciężka pora roku...

Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-10-27 17:24:40

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cloha2$18kp$1@mamut.aster.pl...

> no wlasnie:( jem od dluzszego czasu wit. c i nic to nie zmienia.

Samą wit. C? Bo wydawało mi się, że tu bardziej niż o wit. C chodzi o
Rutynę.
W ogóle ja mam wrażenie, że naczynka to jest jakaś okropnie skomplikowana
sprawa i że one są oporne na nasze działania. Ja mam do tego jeszcze
krwotoki z nosa, i też środki takie jak tabletki i maści żadnych efektów
nie przyniosły, a na takie hm, bardziej inwazyjne metody mam jakoś średnią
ochotę.
A jeszcze co do tych naczynek na twarzy, to mam kolegów, którzy uwielbiają
po prostu moje rumienienie się. Wredne małpy czasem specjalnie coś gadają,
albo gapią się na mnie, bo ja wtedy po chwili wyglądam jak burak, no ale to
to już chyba też jakieś tam podłoże psychiczne ma.
Maga, akurat bez rumieńców

1. Data: 2004-10-27 18:06:13

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:clolbu$di6$1@news.onet.pl...

> 1. Łykać Ascorutical albo coś innego o podobnym składzie

czy wit.c to odpowiednik? bo musze ja lykac z inego powodu...

> 2. Smarować wrażliwe miejsca żelem Auriderm K2

do kupienia w aptece, czy drogerii? zamiast czy oprocz kremu?

> 3. Unikać gwałtownych zmian temperatury, mycia twarzy gorącą wodą, sauny,
> alkoholu, papierosów, mocnej kawy itd.

nigdy nie wiem, co znaczy mocna kawa/herbata? czy kawa z 1-1,5 lyzeczki to
mocna? czy herbata z 1 torebki ekspresowej to mocna?

> 4. Jeśli chcesz lepszych wyników i jesteś skłonna zainwestować w tę sprawę
> większą kasę to dobrze robią zabiegi laserem (moja koleżanka
> [...]

ale co robia? bo ja nie mam popekanych, tylko plytko osadzone...

1. Data: 2004-10-27 18:08:16

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samą wit. C? Bo wydawało mi się, że tu bardziej niż o wit. C chodzi o
> Rutynę.

wit.c powoduje lepsze wchlanianie zelaza... czy ascorutical lub
rutinoscorbin ma to samo dzialanie?

> W ogóle ja mam wrażenie, że naczynka to jest jakaś okropnie skomplikowana
> sprawa i że one są oporne na nasze działania.

mam dokladnie takie same odczucia:(

> A jeszcze co do tych naczynek na twarzy, to mam kolegów, którzy uwielbiają
> po prostu moje rumienienie się.

ale ja nie mam slodkich rumiencow po bokach policzkow, ja mam cala twarz
czerwona, a alkoholu nie pije:)

1. Data: 2004-10-27 18:15:47

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 4. Jeśli chcesz lepszych wyników i jesteś skłonna zainwestować w tę sprawę
> większą kasę to dobrze robią zabiegi laserem (moja koleżanka

sluchaj, a pekniete naczynka to naczyniak plaski? ile kosztuje ta kuracja i
czy bardzo boli?

1. Data: 2004-10-28 09:10:33

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):
> wit.c powoduje lepsze wchlanianie zelaza... czy ascorutical lub
> rutinoscorbin ma to samo dzialanie?

ascorutical, rutinoscorbin i cerutin mają ten sam skład, czyli rytuna
(rutozyd) i wit. C, najtańszy jest cerutin (100 tabl. za ok. 6 zł).

1. Data: 2004-10-28 11:28:08

Od: l...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> napisał w
> wiadomości news:clolbu$di6$1@news.onet.pl...

Ascorutical to Vit C + Rutyna + Wapń (czyli inaczej mówiąc: Rutinoscorbin +
Wapń)

Auriderm K2 (wersja do twarzy) do kupienia w aptecie. Używa się tego oprócz
kremu (przed kremem).

Zabiegi laserem - fachowo nie wiem jak to się nazywa i dlaczego działa, ale
zabieg nie tylko zamyka naczynka ewidentnie popękane typu "pajączek", ale też
wzmacnia właśnie takie płytko osadzone.

Pzdr,
LH

Safira 80/1D