RATUNKU! Co za ból....

1. Data: 2006-07-07 22:45:57

Temat: RATUNKU! Co za ból....
Od: "mati" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dzis rano obudzilem sie bardzo wczesnie poniewaz tak bardzo bolaly mnie miesnie
ramion, ze lezenie czy to przodem czy tylem powodowalo nacisk ktory byl nie do
wytrzymania. W ciagu dnia zmobilizowalem sie do normalnej aktywnosci - bol w
ramionach zmalal - aczkolwiek przy zginaniu lub prostowaniu pojawial sie + taki
efekt jakby mi prad przechodzil przez reke. Nastepnie bolec zaczely mnie miesnie
plecow a potem uda i lydki. W tej chwili nogi mnie bola nie do opisania chce mi
sie wyc - przy kazdym zgieciu mnie boli noga - im wiekszy miesien tym bardziej -
najbardziej uda z tylu w okolicach kolan. Poza tym ciagle boli biceps przy
zginaniu, przedramie (mniej bo mniejszy miesien), lydki, grzbiet - wlasciwie
kazda partia miesni jakos boli - sa to bole takie troche jak przy grypie tylko
10 razy mocniejsze. Przypominam sobie, ze wczoraj rano jedna reka mi dretwiala i
"chodzily mi mrowki". Nic ostatnio nie cwiczylem, nie nosilem. Pare dni temu
zaczalem uzywac sprayu na alergie flixonase. A moze to od upalow, malo pilem i
glownie pepsi - poza tym duzy stres - wiec moze wyplukaly mi sie elektrolity -
od rana jednak zazywam magnez i potas.

Pomocy - co to jest w zyciu tak mnie z bolu nie skrecalo!

dziekuje za wszelkie sugestie

mateusz

2. Data: 2006-07-08 01:39:35

Temat: Re: RATUNKU! Co za ból....
Od: "mati" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bol byl tak silny, ze pojechalem z kolega na pogotowie - na pierwszym mi
powiedzieli, ze to nic powaznego, zebym zazywal dwa nurofeny 5 x dziennie. Nic
nie pomoglo po jakims czasie zaczelismy szukac innego SOR. W kolejnym gosc
powiedzial, ze to nie jego rejon i mi nie pomoze mimo, ze prawie wyje z bolu.
Wyslal nas do jakiejs przychodni calodobowej - w tej przychodni prawie musialem
blagac pielegniarke, zeby mnie wpuscila do lekarza bo pielegniarka powiedziala,
ze nie wiadomo co mi jest i lekarz mi nie pomoze!!! No to kto ma mi pomoc? W
koncu sie zlitowala i obudzila mloda pania doktor. Pani doktor byla bardzo
wkur... ze ktos ja obudzil i powiedziala, ze pierwszy raz slyszy o takich
objawach. Laskawie mi przepisala jakis mocniejszy przeciwbolowy -> poltran.
Zazylem przed chwila... Nie dziwie sie, ze lekarze maja tak zla opinie - trzeba
przyznac, ze sobie na nia niektorzy zapracowuja... Ja wiem, ze nie wszyscy bo
mam znajomych lekarzy i wiem, ze malo zarabiaja, ale... Ale nie moze byc tak, ze
ktos cierpiacy jezdzi po calym miescie i wszedzie chca sie go pozbyc - mogliby
zrobic cokolwiek np. zastrzyk przeciwbolowy... Siedze w internecie bo jak to
robie to nie koncentruje sie tak na tym bolu... Nie wiem co zrobie jak nie
zmaleje. Moze wytrzymam do 8-mej a wtedy otworza prywatne przychodnie - moze tam
mi sprobuja pomoc...

pozdrawiam

mateusz

3. Data: 2006-07-08 07:50:05

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym poszukała przyczyny w kregosłupie, moze cos Ci uciska na nerwy i stad
te bole. A dzwigales cos? Moze dysk Ci wypadl? Moze jakas przepuklina? Zeby
to zdiagnozowac, najlepiej zrobic rezonans kregoslupa. Pozdrawiam i zycze
powodzenia w szukaniu pomocy...

4. Data: 2006-07-08 09:40:10

Od: "Jarosław \"User-Maat-Re\" Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mati napisał(a):
> [...]
> od rana jednak zazywam magnez i potas.
>
> Pomocy - co to jest w zyciu tak mnie z bolu nie skrecalo!

Natychmiast udac się do lekarza, ponieważ to może być też np zatrucie -
a w ich wypadku czas jest bardzo ważny... Nie warto eksperymentować z
lekami, ponieważ nie jest to typowy ból - zresztą łagodzenie bólu w
wypadku tak bardzo rozłożonego po ciele i promienującego bólu nie ma
sensu...

Naprawdę może być bardzo wiele powodów takiego bólu - a nawet zła praca
serca, choć może być to np udar słoneczny...

Z całego serca radze udać się do lekarza lub nawet zadzwonić po karetkę,
gdyby już oddychanie/poruszanie się sprawiało problemy...

Pozdrawiam...

--
Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb <grzybu123 o2 pl>
Hompage http://usermaatre.octopian.forall.pl/

5. Data: 2006-07-08 10:24:15

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb napisał(a):
> Natychmiast udac się do lekarza, ponieważ to może być też np zatrucie -
> a w ich wypadku czas jest bardzo ważny...

No właśnie, bóle mięśni towarzyszą wielu chorobom, w tym zatruciu
i grypie. Może nie ma innych, odczuwalnych obiawów, z powodu
upałów.

6. Data: 2006-07-10 08:57:12

Od: ":: print FX" <n...@t...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

No wiec zrobione mialem badania krwi i wszystkie elektrolity OK. Mam tylko
obnizony poziom neutrofilii i podwyzszony limfocytow i monocytow. Lekarze na
razie nie wiedza co mi jest. Powiedzieli, ze moze to byc od stresu lub
choroba wirusowa lub faktycznie jakis problem neurologiczny. Jechalem 2 dni
na srodkach uspokajajacych - prawie non stop spalem i jest lepiej. To jest
miesnie mnie dalej bola, ale jest to juz bol do zniesienia. Najbardziej mnie
bola miesnie pod kolanami szczegolnie jak stoje i przykurczam noge, podobie
miesnie po drugiej stronie lokcia jak zginam reke. Ale moze teraz ten bol
jest zwiazany z tym, ze tak byly miesnie pospinane przez te parenascie
godzin.

Dziekuje i pozdrawiam

mateusz

7. Data: 2006-07-10 11:21:06

Od: "Dr Czarek Czarkowski" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Jak coś takiego też mam więc piszę

Mam kilka pytań
1- dźwigałeś cos ciężkiego w przeciągu 2 tygodni , to ważne

2- ile siedzisz na komputerze sory że pytam ale ja siedzę za długo a to
też ważne

Co to morze być hm kręgosłup ,zawianie , postrzał lub od dużego
siedzenia na kompie , stres też
Mi się komplikacje z kręgosłupem zaczęły od a jak bólu koło mostka i w
klatce piersiowej ,robiłem ekg potem wyszło kręgosłup piersiowy krąg 10
Co robić ,iść do dobrego lekarza ale dobrego
Chłopie nie lecz się na własną odpowiedzialność czyli nie pij prochów bez
przepisu lekarza ja piłem ha ha i jeszcze teraz mi wątroba i nerki
nawalają

Jak możesz zrób sobie badanie moczu ,krwi ( stan zapalny OB. , białko C
,sód ,potas
Siedzenie na komputerze nic nie daje ,większy stres , i większe
napięcie nerwowe

Mam też pytanko
Czy post
mati i print FX to ta sama osoba

8. Data: 2006-07-10 14:13:39

Od: ":: print FX" <n...@t...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr Czarek Czarkowski" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:e8td72$v7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> 1- dźwigałeś cos ciężkiego w przeciągu 2 tygodni , to ważne
>
> 2- ile siedzisz na komputerze sory że pytam ale ja siedzę za długo a

Wiesz nic ciezkiego nie dzwigalem. Monitor moze - ale on nie byl znow tak
ciezki ;)

Duzo siedze przy kompie min. 8h - a czasem kilkanascie

> Jak możesz zrób sobie badanie moczu ,krwi ( stan zapalny OB. , białko
> ,sód ,potas
> Siedzenie na komputerze nic nie daje ,większy stres , i większe
> napięcie nerwowe

Zrobione mialem - i OB ok, sod OK, potas OK. Mocz jutro ide zrobic.

> Mam też pytanko
> Czy post
> mati i print FX to ta sama osoba

Mati i print FX to ta sama osoba - tylko raz z domu, a teraz z pracy... :-/

pozdrawiam

mateusz

9. Data: 2006-07-10 14:16:08

Od: ":: print FX" <n...@t...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr Czarek Czarkowski" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:e8td72$v7$1@inews.gazeta.pl...

Acha biore od ponad 40-tu dni TELFAST 120 - i podobno to moze wywolac objawy
grypopodobne...
Mam nadzieje, ze to nie to - bo swietnie sobie radzi z alergia na pylki
traw - pierwszy rok kiedy sie nie mecze bo Claritine i Zyrtec slabo mi
pomagaly

pozdr

mateusz

10. Data: 2006-07-10 14:33:39

Od: "Dr Czarek Czarkowski" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: print FX <n...@t...maila.com> napisał(a):

> [...]
> Mam nadzieje, ze to nie to - bo swietnie sobie radzi z alergia na pylki
> traw - pierwszy rok kiedy sie nie mecze bo Claritine i Zyrtec slabo mi

To sobie możemy poda rękę ,ja mam też cos takiego obecnie , do tego
stres itd.
Poczytaj moje poprzednie posty
Zapraszam na gadu gadu 3181428
Czy to jest coś poważnego chyba nie można z tym żyć ale umarzaj bo od
prochów morze wylecieć żołądek wątroba

Poczytaj tu
04&a=44982004

O kurcze i masz alergje ja też tego leku nie znam ale nie jest
toksyczny
Zapraszam na gadu gadu

Pierwsze okulary - zawroty głowy
Może nie na temat
pecherze po odparzeniu i odmrozeniu azotem
leki po udarze
Metody LASEROWEJ KOREKCJI WZROKU