RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(

1. Data: 2004-10-03 16:53:19

Temat: Re: RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-CF9821.09075603102004@newsfeed.onet.pl..
.

> E, myślę, że taka obrzydliwa to ty już nie jesteś

na larwy - na pewno

1. Data: 2004-10-03 16:55:37

Temat: Re: Pasożyt też człowiek
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy roztoczy nie brzydzisz się tylko dlatego, że ich nie widzisz? A to, że
> jesteś calutka pokryta bakteriami nie jest dla Ciebie wstrząsem?

zebys wiedzial - nie brzydze, bo nie widze. poza tym po prostu larwy,
pijawki - te ksztalty mnie paralizuja. nie boje sie myszy, szczurow,
karaluchow, ale larw sie brzydze strasznie.

> Mi tu czasem wymyślają od najgorszych - że mięsożercą jestem i przyczyniam
> się do cierpienia zwierząt. A Ty biedne i niewinne larwy zabijasz! I nawet
> ich nie zjadasz! Zgroza! LOL

osobiscie nie zabilam nawet jednej:) poza tym dla nieproszonych gosci jestem
bezwgledna.

1. Data: 2004-10-03 17:17:16

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cjpap8$14sk$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> jakim chomikiem?:)

Twoim!
jaro

1. Data: 2004-10-03 18:30:38

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

> Reasumując...
> Mklik mączny. Kumpel mola. Przejrzeć wszystkie sypkie produkty -
> przyprawy,
> zioła, herbatę, mąkę, kasze. Jeśli sa podejrzane - posklejane grudki,
> pajęczynki - wywalić. Zwalczać na bieżąco. Można stosować tzw. pułapki
> feromonowe na dorosłe osobniki (czyli latające "motylki"), ale chyba
> trudno
> je dostać.
> Nie martw się, pójdą sobie, tylko musisz być czujna.
> Mogły przyjść od sąsiadów...
> Pozdrawiam, Agata

Zgadzam sie z Agata... przede wszystkim przejrzec wszystko i wywalic, to co
jest podejrzane lub juz zarazone, reszte przesypac od szczelnych pojemnikow
np. sloiki... szafki dokladnie wymyc,wyjmujac polki i zagladajac nawet do
zawiasow... larwy z pelzajacych staja sie takimi kokonami, z ktorych potem
sie robia latajace mole, wiec trzeba pousuwac wszelkie takie kokony tez...
piszesz, ze szafki sa na stale przykrecone, wiec wnioskuje, ze sie nie da
zajrzec za szafki... mialam identyczna sytuacje, wiec po takiej generalnej
czystce codziennie przegladalam pobieznie polki w moich szafkach (co bylo
latwe, poniewaz naprawde malo produktow tam zostalo ;) i wysylalam na tamten
swiat wszelkie napotkane niedobitki, a takze latajace osobniki. Jako ze mole
nie mialy juz miejsc na skladanie jajeczek - wszystko bylo w sloikach - to
po kilku dniach juz nie bylo ani sztuki. Teraz jestem juz uczulona na takie
wlasnie latawce, ktore morduje bezlitosnie w chwili ujrzenia, a takze na
niezasloikowane produkty ;)
A przypuszczam, ze przynioslam te swinstwo ze sklepu w opakowaniu platkow
kukurydzianych - bo tam bylo tego szczegolnie duzo... brrr... cale
szczescie, ze nie byly jeszcze jedzone...

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-10-03 19:04:17

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakis czas temu mialam to samo paskudztwo...
u mnie przylatywalo od sasiadow - regularnie na klatce schodowej, w
okolicach moich drzwi zabijalam "motylki"
no ale na szczescie przy regularnym tepieniu da sie tego pozbyc

Myszka + Bartek (14.09.2004)

1. Data: 2004-10-04 05:00:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nie mam chomika.

1. Data: 2004-10-04 05:08:32

Od: "ns" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cjn6n2$2au7$1@mamut1.aster.pl...
> odkrylam dzis na suficie i w 1 gornej szafce w kuchni biale,
> 1-centymetrowe glizdy.

o kurczę ciekawe jak długo były w kuchni i ile już ich zjadłaś ...

pozdro
Ns

1. Data: 2004-10-04 06:31:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cjn6n2$2au7$...@m...aster.pl,
Od: Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
Było:
> odkrylam dzis na suficie i w 1 gornej szafce w kuchni biale,
> przynajmniej tam je tylko znalazlam.

Taką zarazę można przynieść ze sklepu, od znajomych, może sama przyleźć lub
przylecieć ...
Najpierw trzeba zidentyfikować !
Później wybrać broń - może być z pomocą osób trzecich http://www.dezyder.pl/
(korzystałem z ich rozpoznania zagrożenia i preparatów)
Następnie wykosić, wyrżnąć, wybić i wyniszczyć
A już na końcu zabezpieczyć przed ponowną inwazją

U mnie od pół roku jest spokój, za ścianą mam osobę starszą, która ma
zgromadzone spore zapasy stanowiące świetną wylęgarnię. Mam zabezpieczone
okna oraz powierzchnie za szafkami w kuchni. Ponadto mam wytypowane
pozostałe potencjalne miejsca wędrówek i tam rozłożoną "karmę"

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

1. Data: 2004-10-04 07:45:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> jakis czas temu mialam to samo paskudztwo...
> u mnie przylatywalo od sasiadow - regularnie na klatce schodowej, w
> okolicach moich drzwi zabijalam "motylki"
> no ale na szczescie przy regularnym tepieniu da sie tego pozbyc

Tja, no właśnie, ja przyniosłam sobie z ziołami od Ojców Bonifratrów. :/
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-04 08:10:12

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cjqqu8$o0a$...@n...news.tpi.pl,
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> [...]
> zabezpieczone okna oraz powierzchnie za szafkami w kuchni. Ponadto
> mam wytypowane pozostałe potencjalne miejsca wędrówek i tam rozłożoną

Na wsiakij słuczaj zastrzegam, proponowałem sprzątanie i czyszczenie,
okadzanie i wymiatanie u sąsiadki ale nie dało rady :-( . Tak więc zrobiłem
tylko u siebie

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

podpuszczka do mleka
szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...
Dziwna arabska potrawa/przyprawa
Smutno mi Boze
KRÓWKI :))