RATUNKU optymalni, pomóżcie!!!

1. Data: 2003-06-25 16:13:00

Temat: RATUNKU optymalni, pomóżcie!!!
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

:-D
Krysia Tomczak na grupie dieta.optymalna zarządziła głosowanie nad
wyrzuceniem mnie z listy sympatyków diety optymalnej (mam nr 97 ;-).
Przewaga zwolenników radosnej twórczości Kwaśniewskiego na tamtej grupie
oznacza, że mój los jest już przesądzony.

Hehe, ciekawe kiedy mnie zabanują za głoszenie poglądów niezgodnych z
dogmatem Kwaśniewskiego?
ROTFL

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

2. Data: 2003-06-26 10:11:22

Temat: Re: RATUNKU optymalni, pomóżcie!!!
Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@f...com> napisał(a):

> [...]
> oznacza, że mój los jest już przesądzony.
>
> Hehe, ciekawe kiedy mnie zabanują za głoszenie poglądów niezgodnych z

Czytam twoje teksty tutaj i raczej nie zaliczył bym cię do sympatyków DO.
Najłagodniej to do konstruktywnych krytyków. Podkreślam że najłagodniej.

3. Data: 2003-06-26 10:49:31

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

" goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Czytam twoje teksty tutaj i raczej nie zaliczył bym cię do sympatyków DO.
> Najłagodniej to do konstruktywnych krytyków. Podkreślam że najłagodniej.

Eeee, chyba można by łagodniej. IMHO Jan W. smympatycznie z nimi
sympatyzuje, bo to sympatyczni ludzie przecież są :)

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

4. Data: 2003-06-26 13:42:11

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:bdej40$g1m$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

DO.

> Eeee, chyba można by łagodniej. IMHO Jan W. smympatycznie z nimi
> sympatyzuje, bo to sympatyczni ludzie przecież są :)

Pewnie, że można łagodniej - luuubi nas, ot taka prawda... :)

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Wszyscy umieją krytykować.

5. Data: 2003-06-26 13:59:04

Temat: OT Re: RATUNKU optymalni, pomóżcie!!!
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> :-D
> Krysia Tomczak na grupie dieta.optymalna zarządziła głosowanie nad
> wyrzuceniem mnie z listy sympatyków diety optymalnej (mam nr 97 ;-).

Widać lubisz się pchać tam gdzie Cię nie chcą i jeszcze się tym chwalisz...
Mnie by raczej wstyd było.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

6. Data: 2003-06-26 14:26:33

Temat: Re: OT Re: RATUNKU optymalni, pomóżcie!!!
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał

> Widać lubisz się pchać tam gdzie Cię nie chcą i jeszcze się tym
chwalisz...
> Mnie by raczej wstyd było.

Misiczka, podobasz mi się, musisz zaglądać na ta grupę częściej.

7. Data: 2003-06-26 17:19:16

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Misiczka, podobasz mi się, musisz zaglądać na ta grupę częściej.

No wlasnie Misiczko,zagladaj tu czesciej,twoje uwagi sie przydaja i sa
czesto trafione w samo sedno.A jak tam MM,trzymasz sie????Pozdrawiam Hafsa

8. Data: 2003-06-26 21:12:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przewaga zwolenników radosnej twórczości Kwaśniewskiego na tamtej grupie
> oznacza, że mój los jest już przesądzony.

to się doigrałeś :)

> Hehe, ciekawe kiedy mnie zabanują za głoszenie poglądów niezgodnych z
> dogmatem Kwaśniewskiego?
> ROTFL

Krysia tego ci nie zrobi ona nie jest taka :)

9. Data: 2003-06-26 22:20:20

Od: nutado <g...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:

> [...]
> oznacza, że mój los jest już przesądzony.
>
> Hehe, ciekawe kiedy mnie zabanują za głoszenie poglądów niezgodnych z

Czy ja mam rozumiec, ze skoro jest osobna grupa dla tych "optymalnych"
to tu ich nie ma? :)

10. Data: 2003-06-27 06:35:58

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nutado" <g...@y...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja mam rozumiec, ze skoro jest osobna grupa dla tych "optymalnych"
> to tu ich nie ma? :)

Są, są. Osobna grupa optymalnych jest na prywatnym serwerze news.plocman.pl
Grupa pl.misc.dieta powstała z inicjatywy i staraniem optymalnych oraz
wegetarian. Optymalni chcieli szerzej wyjść w świat przez usenet, a
wegetarianie chcieli ograniczyć aktywność opty na grupie O WEGETARIANIŹMIE.
Obydwa założenia zostały zrealizowane, ale nie w pełni :)
Duża ilość postów na grupie opty znacznie ogranicza udzielanie się na
misc.dieta, ale na wegetarianizm też czasami zaglądamy.

Pozdrawiam
Leszek

Dieta "13" - kilka pytan
dieta grapefrut