RE - jak walczyć z kretami

1. Data: 2001-03-25 15:15:14

Temat: RE - jak walczyć z kretami
Od: "Andrzej Sikorski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

METODA STARA I SKUTECZNA .
ZATYKA SIĘ WSZYSTKIE OTWORY POZOSTAWIAJĄC JEDEN ,
DO KTÓREGO WKŁADA SIĘ KARBID ZALEWA WODĄ I SZCZELNIE ,
ZATYKA , POTEM JUŻ TYLKO ZOSTAJE --CZEKAĆ

CZEŚĆ ....

2. Data: 2001-03-26 05:49:26

Temat: Re: RE - jak walczyć z kretami
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Sikorski" napisał w wiadomości > METODA STARA I
SKUTECZNA .
> ZATYKA SIĘ WSZYSTKIE OTWORY POZOSTAWIAJĄC JEDEN ,
> DO KTÓREGO WKŁADA SIĘ KARBID ZALEWA WODĄ I SZCZELNIE ,
> ZATYKA , POTEM JUŻ TYLKO ZOSTAJE --CZEKAĆ

Też próbowałem. Po tygodniu lub nieco dłużej znajdowałem wypchane przez
kreta resztki białej substancji, już nieczynnej chemicznie. A kret rył
dalej.. :-(((
Jurek

Pierwszy polski prywatny SEX TELEFON !!! pl.rec.ogrody
japoński ogród
Do uzytkownikow grupy pl.rec.ogrody
wiecej info
wiatromierz/witrowskaz