RESPIRATOR

1. Data: 2002-01-29 21:01:10

Temat: RESPIRATOR
Od: "wodniq" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry
po raz pierwszy zasubskrybowalem te grupe
i nie wiem gdzie sie znajduje archiwum
wiec mam jedno pytanie odnosnie respiratorow
kiedy respirator oddycha za czlowieka (czlowiek nie oddycha)
to na respiratorze pali sie lampka z napisem "normal'
czy kiedy zapali sie lampka z napisem alarm
czy to oznacza ze pacjent proboje oddych wlasnymi silami
licze na szybko i rzetelna odpowiedz, gdyz jest to dla mnie bardzo wazne
dziekuje za wszelkie informacje
i licze na to ze podejdziecie do tego powaznie, bo sprawa
jest naprawde powazna
dziekuje

Szymon Buko vel wodniq

2. Data: 2002-01-29 21:18:27

Temat: Re: RESPIRATOR
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodniq" <w...@i...pl> napisał w
wiadomości news:a372j3$b3s$1@onyx.icpnet.pl...

> i nie wiem gdzie sie znajduje archiwum

www.niusy.onet.pl

Sark

3. Data: 2002-01-29 22:32:26

Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

na respiratorze pali sie lampka z napisem "normal'
to oznacza, że cykl oddechowy został wykonany zgodnie z zaprogramowanymi
parametrami

> czy kiedy zapali sie lampka z napisem alarm
co najmniej jeden z zaprogramowanych parametrów sztucznej wentylacji został
przekroczony

pozdrowienia i ukłony
śle sługa uniżony

4. Data: 2002-01-30 09:11:04

Od: "wodniq" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co najmniej jeden z zaprogramowanych parametrów sztucznej wentylacji
został
> przekroczony

eeee a jasniej, bo ja laik jestem

rowniez sle uklony
wodniq

5. Data: 2002-01-30 14:38:12

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> został
>
> eeee a jasniej, bo ja laik jestem

no jasniej to by bylo tak jak napisales w pierwszym poscie - normal -
urzadzenie sobie dziala, alarm - pacjent probuje oddychac o wlasnych silach,
albo urzadznie sie psuje... (w koncu alarm to alarm) - ale raczej pierwsza
odpowiedz.

adam

choroba scheoenlein henoche
Atropina