RETIKULOCYTY - co to jest ?

1. Data: 2002-02-04 20:35:36

Temat: RETIKULOCYTY - co to jest ?
Od: "asia" <a...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co oznaczają retikulocyty , mój 2 miesięczny synek miał robioną morfologię i
nie wyszło za dobrze, a najgorzej własnie wyszły wyniki tego draństwa o
nazwie retikulocyty . Z czym to powiązać i co się dzieje jeśli wyniki są
wyższe niż powinny .

Pozdrawiam ASia

2. Data: 2002-02-04 20:59:01

Temat: Re: RETIKULOCYTY - co to jest ?
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z nich bezposrednio powstaja erytrocyty

3. Data: 2002-02-05 00:21:17

Od: "abciximab" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

U dzieci norma jest chyba ok. 15 promili. Retikulocyty są przedostatnim
stadium komórkowym w produkcji erytrocytów. Są bardzo potrzebne i jeżeli ich
ilość wzrasta to organizm może potrzebować więcej tlenu (a tym samym
komórek, do jego przenoszenia) lub bariera szpikowa, czyli brama
wypuszczająca je ze szpiku może być nieszczelna.

4. Data: 2002-02-05 11:18:54

Od: "asia" <a...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKI BARDZO !

Lekarka stwierdziła że wszysto idzie w dobrym kierunku , mam nadzieję że ma
rację .

Pozdrawiam ASia

Re: Hbs - kiedyś dodatni teraz ujemny
posocznica (sepsa)