RFD Tym razem serio - Jacek

11. Data: 2001-09-07 09:42:50

Temat: Re:
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> Raczej do do TPSA-y - koleś ma katowickie SDI :-))))))).
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Panie Arturze Drzewiecki

wzywam Pana do odczepienia sie ode mnie
i zakonczenia prywatnych watkow, bo tematem grupy jest medycyna.
Biore udzial w dyskusji medycznej i nie chce rozmawiac z osobami agresywnymi.

Jezeli bedzie Pan mi szkodzil, to bedzie bardzo nieladnie z Pana strony.
Gdyz wykazuje Pan calkowity brak znajomosci tematyki tutaj dyskutowanej
a przychodzi aby wyladowac swoja niepochamowana agresje w prywatnych utarczkach.
Ktore sa nie tylko spamem, i naruszaja dobre obyczaje, ale dotychczas byly
niespotykane
na grupach usenetowych.
Pamietaj Pan zatem gdzie Pan sie znajdujesz.
Bo to grupa medycyna, a nie grupa agresja.

Jacek

12. Data: 2001-09-07 09:52:47

Temat: Re: RFD Tym razem serio - Jacek
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał:

> In article <3...@n...vogel.pl>, r...@g...pl says...

> Chwila! jacek (z malej) to nie Jacek (z duzej). p...@c...tam... to
> nie ja. Ja faktycznie mam sdi katowickie za to nie zycze sobie brac
> odpwiedzialnosc za kogos innego.

Sluchaj maly jacku.
Juz raz ci pisalem, ze uzywasz takiego samego imienia i dlatego jestem mylony z
toba.
Poniewaz pozniej zaczales korzystac z usenetu to zmien sobie nicka dodajac
dodatkowa
litere i skoncza sie moje problemy.

Ludzie mi pisza, ze pisalem na jakis temat, a to nie ja pisalem lecz ty.
Zatem oczekuje ze postepujac zgodnie z Usenet FAQ zmienisz sobie nicka na inny,
rozny od mojego, np. dodajac dodatkowa litere.
I tak dlugo bede nalegal az tej zmiany dokonasz, bo mi szkodzisz.

Jacek

13. Data: 2001-09-07 09:53:49

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zmienie nicka.

Dokladnie.
Dodaj do imienia jedna litere
bo mi ludzie pisza na privat, komentujac twoje posty.

Jacek

14. Data: 2001-09-07 10:11:20

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@f...pl napisał:

> jacek-pastor to typowy troll
> >
> Sluchajcie, przepraszam, tu jestem nowy. Co W rozumiecie przez trolla?

nie przejmuj sie
osiedlowe przedszkole uzyskalo dostep do internetu i przedszkolaki chwala
sie ze potrafia skladac juz wyrazy.

Normalnie to jest grupa o medycynie
ale przedszkolaki jeszcze o tym nie wiedza.

Jacek

15. Data: 2001-09-08 12:16:00

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raf256" <r...@g...pl> nakibordził(a):

>Co myslicie o zgloszeniu pastora21@ (jacek) jako Trolla do odpowiedniego
>abuse@ ? Zlikwidują mu skrzynke to się uspokoi, znowu bedzie rozrabial to
>rodzice mu spuszczą lanie i juz ;)
"Troll jakim jest, każdy widzi" (C) - ? I nie da rady go
wykurzyć ;o)))
A tak na serio, to nie widzę sensu zgłaszania go do abusa. No bo
niby z jakiej racji? To, że tyle pisze? Killfile, jak się nie podoba i
do idzenia :o) Inna sprawa, że tworzą się spore wątki, flame-wars itd. A
zreszta nawet jeśli by go odcięto od Inetu, w co baardzo wątpię, to
zniknęłaby jedna z Legend Polskiego Usenetu, a na to nie możemy sobie
pozwolić, prawda? :o)

>Ja jestem ZA, a Wy ?
PRZECIW ;o)

>PS. glos jacka NIE będzie liczony, jak rowniez glosy osob ktore nie byly na
>p.s.m wczsniej (w archiwum)

IMHO, jeżeli ma być sprawiedliwie, to jednak jego głos powinien się
liczyć :o)))))

--
Raczek Kaskader von Blitzen
" Obcym jestem i nic co obce nie jest mi obce "

16. Data: 2001-09-08 14:39:47

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A zreszta nawet jeśli by go odcięto od Inetu, w co baardzo wątpię, to
>zniknęłaby jedna z Legend Polskiego Usenetu, a na to nie możemy sobie
>pozwolić, prawda? :o)
Arcybłazen :-))))))).
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

inhalatory - nowy asortyment ZAPRASZAMY !
EF w badaniu echo
...marzne w nogi! tj.zimne palce
prosaki
ćwiczenie mięśni impulsami elektrycznymi