ROZSTRZYGNIĘCIE PRYWATNEGO KONKURSU!

1. Data: 2002-07-10 15:46:19

Temat: ROZSTRZYGNIĘCIE PRYWATNEGO KONKURSU!
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jury: Janusz Czapski, Grzegorz Sapijaszko, Darek Pakosz rozstrzygnęło
ogłoszony w czerwcu konkurs.
1. Za obszerną wypowiedź na temat winorośli, pierwsza nagrodę, tzn. książkę
"Ogród winoroślowy" i 5 sadzonek winorośli otrzymuje Qwax.
2. Za wiekopomne i nie pozbawione słuszności stwierdzenie "ja w markecie to
już na te winograna patrzeć nie mogę" drugą nagrodę w postaci 5 sadzonek
winorośli otrzymuje Bogusław Radzimierski.
3. Dodatkowo jury wyraża podziękowania Bogusławowi Radzimierskiemu za
nieustanne popularyzowanie tematyki winorośli na forum grupy "pl-rec-ogrody"
poprzez umiejętne, subtelne prowokowanie innych osób do pisania o
winoroślach.
4. Laureatów konkursu prosimy o pilne podanie adresów, na które prześlemy
nagrody.
Podpisy:
Janusz Czapski
Grzegorz Sapijaszko
Darek Pakosz

2. Data: 2002-07-10 16:58:44

Temat: RE: ROZSTRZYGNIĘCIE PRYWATNEGO KONKURSU!
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> [...]
"pl-rec-ogrody"
>poprzez umiejętne, subtelne prowokowanie innych osób do pisania o

Dziękuje Jawnemu Jury za wyroznienie ,sadze ze w pełni na nie zasluzylem
:-))
Sadzonki winorosli wykorzystam jako podporki pod Hedera helix :-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-07-10 18:02:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzonki winorosli wykorzystam jako podporki pod Hedera helix :-))

Znaczy się, najpierw je zasuszysz?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

4. Data: 2002-07-10 21:08:34

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy

>znaczy się, najpierw je zasuszysz?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

No nie, Jerzy,zasuszyc to nie w moim stylu :-))
Bede je prowadzil w formie zywego palika.

5. Data: 2002-07-10 21:20:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, Jerzy, zasuszyc to nie w moim stylu :-))
> Bede je prowadzil w formie zywego palika.

Ciekawe jak DŁUGO!!!
Znam HH i wiem co potrafi.
;-)

6. Data: 2002-07-11 08:35:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe jak DŁUGO!!!
> Znam HH i wiem co potrafi.

A co potrafi???
Myślisz, że w konkurencji z dorosłym krzewem Isabelli by wygrał?
No, to mogłaby być interesująca zabawa poobserwować zmagania takich dwóch
roślinek :-))))
Niestety w moich warunkach to niemożliwe.
Jednak mogę zrobić Bogusławowi kilka sadzonek Isabelli, niech podchowa to ze
3 lata, a potem niech będą zawody! Stawiam na żywotność Isabelli! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Oczywiście nagroda Bogusława to nie sadzonki Isabelli. Gdzieżbyśmy śmieli
laureatowi Isabellę podrzucać! :-))))

7. Data: 2002-07-11 08:58:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEENCEAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Dziękuje Jawnemu Jury za wyroznienie ,sadze ze w pełni na nie zasluzylem
> :-))
Oczywiście, ze zasłużyłeś! :-))) Gratuluję!

> Sadzonki winorosli wykorzystam jako podporki pod Hedera helix :-))

Bogusław! Tele czasu już Cię uczymy jak z winoroślami należy postępować, ale
Ty jednak dość odporny jesteś!
Powtórkę będzie trzeba zrobić.
I masz to jak w banku. :-))))
Proszę się spodziewac serialu w odcinkach tytułowanego: "Szkolenie Bogusława
w postępowaniu z winoroslami" część I, część II, ..... część C, itd,
itd...., aż... do skutku! Takie zacięcie pedagogiczne mnie dopadło....
:-))))
I egzaminy będą z odrobienia lekcji :-))))
Wszystko dla chwały winorośli i Twojego pożytku. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A jeżeli brakuje Ci palików to Ci doślemy. Np. możnaby tak zrobić, ze każdy
pisujący na tę grupę prześle Ci 1 palik, a ja nawet 2. Dla nas to drobiazg,
ale dla Twojego He-He powinno wystarczyć! ;-)
J.

8. Data: 2002-07-11 11:02:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> 4. Laureatów konkursu prosimy o pilne podanie adresów, na które prześlemy
> nagrody.

Qwax i Bogusław!
Proszę o podanie na priv waszych adresów w celu przesłania Wam nagród!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2002-07-11 13:08:13

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już na te winograna patrzeć nie mogę" drugą nagrodę w postaci 5 sadzonek
(...)

Za wypowiedz :-)

Ale jak mówią "mowa jest srebrem z milczenie złotem".
Czy ja mogę dostać nagrodę w postaci jednej sadzonki
za złotodajne nie wypowiadanie się
i nie stresowanie i przemęczanie wszelkiego rodzaju Jury,
czytaniem tego czego nie napisałam.
Lepiej nie mówić nic jak ......

No i jak podobało się Jury moje milczenie :-)))

Pozdrawiam "złota" Krycha :-))

10. Data: 2002-07-17 13:04:40

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> za złotodajne nie wypowiadanie się
(...)
> No i jak podobało się Jury moje milczenie :-)))

Hlip, hlip, buuu, :-(
z powodu braku odpowiedzi nawet tej "nie"

Pozdrawiam Krycha

Ochron swoj ogrod!
czy to sie uda?
pytanko