RS

1. Data: 2003-10-29 09:50:57

Temat: RS
Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Chcialem Was zapytac , czy dostaliscie juz decyzje z ZUS o przyznaniu renty
socjalnej? Pieniadze mi przychodza , a decyzji jak nie bylo tak nie ma , a
powinna byc do 15 pazdziernika. Nie wiem czy interweniowac do ZUS-u czy tez
sie jeszcze wstrzymac.
Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2003-10-29 12:03:27

Temat: Re: RS
Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostałem dopiero wczoraj.

I dzieki poczcie polskiej.
22.X Nadano Pruszków
25.X Pieczatka Białystok
28.X Dostałem w Błoniu.

Błonie - Pruszków 20 km.
Pruszków - Białystok pewnie ze 200 km.

I tak szło jak z Berlina do Warszawy przez Moskwe :-)

3. Data: 2003-10-29 15:25:38

Od: "Tomasz Przybysz" <a...@t...is.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Andrzej pisze:

> [...]
>renty socjalnej? Pieniadze mi przychodza , a decyzji jak nie bylo tak
>nie ma , a powinna byc do 15 pazdziernika. Nie wiem czy interweniowac

Ja już dostałem decyzję, chociaż nie napisali mi w niej w jakim
terminie będę otrzymywał rentę socjalną. Ale decyzję już mam, przyszła
chyba z 1.5 tygodnia temu.

--
Pozdrawiam... Tomek
Strona prywatna: http://www.fop.skonet.pl

Wózki, protezy z przed wielu lat
Chciałabym zapytać, bo nie mam pojęcia...
GDZIE SZUKAĆ PROTEZ ???
Syntetyzator mowy
witajcie