RZS

1. Data: 2000-02-15 18:42:04

Temat: RZS
Od: "Anna" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od Dwóch lat choruję na RZS.Wyniki leczenia jak na mój stan są
niezłe(pracuję,prowadzę samochód).Jednak po całym dniu moje stopy odmawiają
mi posłuszeństwa.Choróbsko poczyniło takie postępy,że w połowie marca muszę
udać się na operację-haluksy i wypadający duży palec ze stawu.Doradźcie-co
mam robić!.Boję się!.Czy operacja pomoże?-i na jak długo?.Słyszałam,że
poprawa może potrwać parę lat.
Leczenie-codziennie profenid(do niedawna diclofenac),encorton(co drugi dzień
2,5-5,0 mg) oraz raz w tygodniu metotreksat.
Błagam -doradźcie mi co mam robić?.Czasami odechciewa mi się żyć.
Anna

2. Data: 2000-02-16 17:02:12

Temat: Re: RZS
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Feb 2000 19:42:04 +0100, Anna <b...@f...onet.pl> wrote:
> [...]
>2,5-5,0 mg) oraz raz w tygodniu metotreksat.
>Błagam -doradźcie mi co mam robić?.Czasami odechciewa mi się żyć.
Może jakaś grupa samopomocowa pacjentów czy stowarzyszenie. ?
Może jest jakaś grupa na anglojęzycznym usenecie ?
Wiem że łatwo tak mówić ale nie należy się zbytnio załamywać.
W ostatnich latach powstaje cały szereg leków dostępnych dla pacjentów
z rzs w Polsce o ile wiem ich jeszcze nie ma.
Meloxicam (Movalis) to chyba najnowszy lek z grupy niesteroidowych leków
przeciw\zapalnych.

Pozdrowienia,
kpj.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

kto wie gdzie to znalezc???
Astma oskrzelowa pytanie!!!!!!
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III