Rąbanie drzewa...

11. Data: 2008-04-06 21:47:33

Temat: Re: Rąbanie drzewa...
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Są specjalne kliny do tak uciążliwej pracy.
> Waga w przyblizeniu 3 kg. Długość 20-25 cm.
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Ja bez klina nawet się nie zabieram do rąbania drewna. Kup sobie od
razu dwa, bo jeden potrafi się zakleszczyć na amen i wtedy tylko "klin
klinem"
Pozdrawiam
Platon

12. Data: 2008-04-15 13:10:13

Od: "jola narloch" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

Ja bez klina nawet się nie zabieram do rąbania drewna. Kup sobie od
razu dwa, bo jeden potrafi się zakleszczyć na amen i wtedy tylko "klin

Ratunku jestem rybcia......
Moje ludki kochane.......
Moje rybkik....

13. Data: 2008-04-19 10:28:27

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja rąbię twoją starą tradycyjnie - od tylca, a potem spuszczam się jej na
> lędźwia.

..jeśli Ci w ogóle staje, to we wzwodzie masz jakieś 5cm, zgadłem?. Pzdr

14. Data: 2008-04-19 12:58:08

Od: rAzor <f...@l...muertos> szukaj wiadomości tego autora

z...@f...pl pisze:

> ..jeśli Ci w ogóle staje, to we wzwodzie masz jakieś 5cm, zgadłem?. Pzdr

nie, ma 2 razy więcej od ciebie, czyli 6cm.

15. Data: 2008-04-20 12:13:29

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 23:44, "dacz" <d...@w...vp.pl> wrote:
>  > Ja rąbię twoją starą tradycyjnie - od tylca, a potem spuszczam się jej na>
lędźwia.

>  Czy to jest forum dla ogrodników, czy dla żuli z więziennym poczuciem
> humoru?Żenada-kobiety też to czytają-dżentelmenie

Koprofagi podszywacze z GWna.

16. Data: 2008-04-20 12:28:26

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 20:45, "dacz" <d...@w...vp.pl> wrote:
> [...]
> siekierę płaską lub jakiś inny sposób? Pomóżcie bo padnę z wycieńczenia...
> Świerk a kawałkach o przekroju 40-60- cm, 10 mp....

Nie podajesz jak długie kawałki i do czego mają być wykorzystane.
Jeżeli nire przekraczają 1m, a szczapy mają być na ognisko / opał
można na dwie siekiery wbite z końców ze strony walcowej w taki
sposób, aby pękniecie poszło wzdłuż włókien. Oczywiście można uzyć
klinów, najpierw stalowych, a później drewnianych.
Albo - jeżeli takie prace będą częściej - kupić łuparkę z napędem
elektrycznym:
http://www.umietka.pl/Luparki_umietka_go,itemQQcateg
ory,152.html
http://www.e-kosiarki.pl/go/_info/?id=3534

17. Data: 2008-04-23 06:09:59

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za
> >

> Są specjalne kliny do tak uciążliwej pracy.
> Waga w przyblizeniu 3 kg. Długość 20-25 cm.

Wczoraj widziałem w sklepie ogrodniczym kliny o wadze 1 kg cena 33 zł za
sztukę
:-)

Pozdrawiam uzupełniająco
skryba

18. Data: 2008-04-23 07:05:41

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fumjrr$9l6$1@news.onet.pl Skryba <z...@o...pl>
napisał(a):

> Wczoraj widziałem w sklepie ogrodniczym kliny o wadze 1 kg cena 33
> zł za sztukę
> :-)

Hejka. To złom aż tak podrożał? ;-)
Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki

19. Data: 2008-04-23 07:26:09

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:fumjrr$9l6$1@news.onet.pl Skryba <z...@o...pl>

> Hejka. To złom aż tak podrożał? ;-)
> Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki

Też mi oczy mało z orbit nie wylazły.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

zabezpieczenie pergoli - drewnochron?
Usuwanie korzeni
Już wertykulować, czy jeszcze poczekać.
tani dolar...
Nie każdy mnie lubi, ale mimo to zapraszam.