Rabata kwiatowo-ziołowa - pytanie o korzenie

1. Data: 2005-04-11 21:39:19

Temat: Rabata kwiatowo-ziołowa - pytanie o korzenie
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skopałem ja rabatę, którą poprzedni właściciel zapuscił nieco. Kopanie
było na szpadel, wygrabiłem wiekszość korzeni, ale nie wszystkie...
chyba. I teraz zastanawia mnie, czy z tych podziemnych resztek będzie
mi odrastać? I jak ewentualnie temu zapobiec? Nowych jeszcze nie
nasadziłem, wszelkie sugestie mile widziane.
--
Guru

2. Data: 2005-04-11 21:58:09

Temat: Re: Rabata kwiatowo-ziołowa - pytanie o korzenie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7frl5110mj5474jv2oe1fbrvbbnc26vqau@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> [...]
> resztek będzie mi odrastać? I jak ewentualnie temu zapobiec? Nowych
> jeszcze nie nasadziłem, wszelkie sugestie mile widziane.

Hejka. Obserwuj bacznie i reaguj motyczką na ew. odrosty. :-)
Pozdrawiam rezydualnie Ja...cki

3. Data: 2005-04-11 22:08:48

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Apr 2005 23:58:09 +0200, "Dirko" <d...@n...pl>
wrote:

> Hejka. Obserwuj bacznie i reaguj motyczką na ew. odrosty. :-)
> Pozdrawiam rezydualnie Ja...cki

No będę... ale liczyłem na jakiegoś Chemicznego Ali ;-)
--
Guru

4. Data: 2005-04-11 22:21:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No będę... ale liczyłem na jakiegoś Chemicznego Ali ;-)
> --
> Guru

Na łatwiznę nie licz.

Pozdrawia mozolnie boletus

5. Data: 2005-04-11 22:24:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3atl51dsdq4pdn7svdf1svm2jnnkmcm6g1@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> No będę... ale liczyłem na jakiegoś Chemicznego Ali ;-)

Hejka. No dobra, to proponuję ugór herbicydowy. ;-)
Pozdrawiam sepulkralnie Ja...cki

6. Data: 2005-04-11 22:42:27

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Apr 2005 00:24:31 +0200, "Dirko" <d...@n...pl>
wrote:

> Hejka. No dobra, to proponuję ugór herbicydowy. ;-)
> Pozdrawiam sepulkralnie Ja...cki
Sepulkarnie chyba... ale i tak nie za bardzo a propos... ;-)
--
Guru

7. Data: 2005-04-12 06:22:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:69vl511vs1i2b78oj71niqdh7ckv4jb0us@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> Sepulkarnie chyba... ale i tak nie za bardzo a propos... ;-)

Hejka. Wygladało mi, że szykujesz cmentarzysko dla roślinek. ;-(
Pozdrawiam sensualnie Ja...cki

8. Data: 2005-04-12 07:33:40

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W news:69vl511vs1i2b78oj71niqdh7ckv4jb0us@4ax.com Guru

> Hejka. Wygladało mi, że szykujesz cmentarzysko dla roślinek. ;-(
> Pozdrawiam sensualnie Ja...cki

O BHP już było na grupie i Jacek K. dobrze o tym pisał na swojej
stronie.
Swoją drogą cóż takiego sobie Guru odciął, iż obawia się, że zacznie mu
to odrastać w ziemi?
--
Pozdrawiam, Jerzy

9. Data: 2005-04-12 12:49:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Wygladało mi, że szykujesz cmentarzysko dla roślinek. ;-(

A to Ci sie sepulki ze strumem pomylily.

Pozdrowienia,
Michal

PS. Mam nadzieje, ze nie tąpasz w ciemno.

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2005-04-12 15:44:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Swoją drogą cóż takiego sobie Guru odciął, iż obawia się, że zacznie
> mu to odrastać w ziemi?

Żeby nie okazało się tak, jak w tym limeryku..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien biskup w Neapolu