Racuchy ze śliwkami?

1. Data: 2003-09-02 19:07:41

Temat: Racuchy ze śliwkami?
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Dostałam trochę śliwek od tesciów. Na przetwory za mało a
na surowo młodsza latorośl nie lubi. Racuchy jedzą zawsze więc przyszło
mi do głowy takie racuchy ze śliwkami dpalić. Ale czy śliwki się aby
nadają? Robił ktoś? A może macie jakieś inne szybkie pomysły (takie
kolacyjne, ale ciasto odpada - nawet z piernika w proszku robię zakalca
:-( )

Eulalka

1. Data: 2003-09-02 19:28:59

Temat: Re: Racuchy ze śliwkami?
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A może macie jakieś inne szybkie pomysły (takie
> kolacyjne,

a pierogi?
albo, jeśli lubicie samo ciasto pierogowe, to takie kluski z tego ciasta
gotowane w wodzie polane sosem sliwkowym:

sos:
sliwki zmiksować, wlać do garnka, posłodzić do smaku, dodać mąki
ziemniaczanej by zagęścić. Polać pierogi/ kliski. Można na to kapnąć
smietany :)

Sasannka

http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-09 14:10:58

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie ze sliwkami i sa pyszne:
2 jajka, mleko, maka troche cukru, lyzeczka proszku do pieczenia. Mieszam to
wszystko dodajak\c produktow plynnych i sypkich tyle, zeby ciasto bylo
geste, ale zeby z lyzki sie wylewalo. Klade mala chochelka na goracy olej. W
czasie kiedy sie smaza, nakladam przepolowione sliwki. Zwykle kiedy sliwki
nalozone, to i racuszki od dolu rumiane, wtedy tylko odwrocic je i dosmazyc
z drugiej srtony.
Mniam

Grazyna

1. Data: 2003-09-13 19:33:25

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna napisał:

> [...]
> nalozone, to i racuszki od dolu rumiane, wtedy tylko odwrocic je i dosmazyc

Dziś zrobiłam - wyszły super. Młoda i tak marudziła ale starsi zjedli
wszycho. Palce lizać!
Dzięki

Eulalka

likier
jedna taka ryPka
cos rzucajace na kolana na imeninowe przyjecie
Trujące jedzenie z grilla
Kluski ziemniaczane z "dziurawego" garnka