Rada Rodziców

91. Data: 2008-11-27 09:05:47

Temat: Re: Rada Rodziców
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał

| I to kosztowało tylko 1,52 zł?? Gdzie są takie tanie prezenty? ;-)

no weź .... Kwidzyn mi się zaczyna jawić jako miasto cudów ;)
A serio - mamy taką mamę która jest oblatana w tych wszystkich hurtowniach,
akurat ten prezent załatwiła po cenie producenta :)

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

92. Data: 2008-11-27 19:44:44

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2008 08:34:22 +0100, złośliwa napisał(a):

> Przecież tu nie chodzi o dawanie prezentów za nie wiadomo ile ( bo pewnie
> dzieciaki i tak sobie indywidualnie będą robić paczki )

a co rozumiesz pod "robić sobie indywidualnie paczki". Takie coś, co
najczęściej starsze klasy robią- losy i każdy kogoś losuje i szykuje mu
paczkę?? Toż to na te paczki też pójdzie kasa rodziców więc jednak będą one
droższe.
--
waruga

93. Data: 2008-11-28 11:06:19

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał
złośliwa napisał(a):

| a co rozumiesz pod "robić sobie indywidualnie paczki". Takie coś, co
| najczęściej starsze klasy robią- losy i każdy kogoś losuje i szykuje mu
| paczkę??

chyba tak - jak dojdzie do tego to Ci powiem coś bliższego :)

|Toż to na te paczki też pójdzie kasa rodziców więc jednak będą one
| droższe.

jak się nie mylę jest ustalana kwota zaporowa ( tak przynajmniej było u
mojej siostry w szkole ) i dzieciaki miały w tej kwocie się zmieścić.

Pożyjemy zobaczymy - na razie dziś mają andrzejki i coś mi się wydaje że
znowu nazbierali słodyczy na kolejny miesiąc :/

94. Data: 2008-11-28 18:49:01

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 12:06:19 +0100, złośliwa napisał(a):

> jak się nie mylę jest ustalana kwota zaporowa ( tak przynajmniej było u
> mojej siostry w szkole ) i dzieciaki miały w tej kwocie się zmieścić.

Czyli wychodzi na to, że dzieciaki w klasie mają po 2 paczki?? Te kupione z
klasowych i te, które robią same. To jakieś dziwne.
--
waruga

95. Data: 2008-12-02 09:39:00

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

| Czyli wychodzi na to, że dzieciaki w klasie mają po 2 paczki?? Te kupione
| klasowych i te, które robią same. To jakieś dziwne.

u nas nie ma klasowych pieniędzy !
Rada Rodziców zakupiła dla całej szkoły po symbolicznym prezenciku ( za
1,52 ) który będzie wręczany 5 grudnia przez Mikołaja - dla wszystkich
dzieci w szkole :)
A to czy dzieciaki indywidualnie będą sobie paczki robić czy nie tego nie
wiem. U mojej siostry sobie robiły, miały się zmieścić w 15 zł bodajże.

96. Data: 2008-12-03 18:01:40

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Dec 2008 10:39:00 +0100, złośliwa napisał(a):

> u nas nie ma klasowych pieniędzy !

A składka w postaci 10 zł zbierana na drobne prezenty przez nauczyciela to
co jak nie klasowe pieniądze??
--
waruga

97. Data: 2008-12-05 09:12:05

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A składka w postaci 10 zł zbierana na drobne prezenty przez nauczyciela to
| co jak nie klasowe pieniądze??

no faktycznie, o tym zapomniałam - za bardzo sie skupiłam na tych ciastach i
pomocach naukowych.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718
http://www.weronika.ckj.edu.pl/szkola/index.html

Internauci o przestępstwach wobec dzieci
Krół Maciuś I (kino) czy Lucky Luke na Dzikim Zachodzie
Jak nie wychować córki na dziwkę
liczenie
Drzewo genealogiczne