Rada Rodziców

31. Data: 2008-11-25 15:28:09

Temat: Re: Rada Rodziców
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Swoją drogą te 33 tys. zł budżetu to akuart mało - w szkole budżet roczny RR potrafi
grubo przekraczać 100 tys. zł rocznie, i trudno
taką obsługę finansowo-księgową prowadzić społecznie.
JaC

-----

> Wszędzie tam, gdzie w szkole mowa o pieniądzach, pojawia się charakterystyczny
smrodek domysłów, podejrzeń i pomówień.

32. Data: 2008-11-25 15:33:56

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Tak z ciekawości: czy wiecie (i możecie się tą wiedzą podzielić ;-)) ile w
> szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
> rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

alez RR jest calkowicie spoleczna i dobrowolna....

i.

33. Data: 2008-11-25 15:43:04

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> alez RR jest calkowicie spoleczna i dobrowolna....

:-D

Agnieszka

34. Data: 2008-11-25 16:05:16

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" ...
> Użytkownik " Iwon(K)a"

> :-D

Ta, dobrowolność juz do rodziców dotarła, na 'społeczna' musimy jeszcze
trochę poczekać.
BTW one sa obligatoryjne od ponad roku.

EwaSzy

35. Data: 2008-11-25 16:11:52

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

ile

> :-D

???

i.

36. Data: 2008-11-25 16:12:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile

> ???

Bo Ty o szczytnych założeniach, a ja o szarej rzeczywistości ;-)

Agnieszka

37. Data: 2008-11-25 16:20:20

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bo Ty o szczytnych założeniach, a ja o szarej rzeczywistości ;-)

straszne. (kiedy corka chodzila do polskiej szkoly, podpadajacej pod MEN RR
dziala zgodnie z zalozeniami. Inni Polacy tu sa???)

)

Art.54 ust. 8:
&#8222;W celu wspierania działalności statutowej szkoły lub placówki, rada
rodziców może gromadzić fundusze
z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł. Zasady wydatkowania
funduszy rady rodziców określa regulamin , o którym mowa w art. 53 ust. 4.&#8221;

Finanse rady rodziców

Należy również pamiętać, że rada rodziców, mimo, że jest jednostką
organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, musi działać na podstawie:

ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,
ustawy o rachunkowości.
Finanse rady rodziców cd.

Finanse rady rodziców mogą być kontrolowane jedynie przez:

Komisję Rewizyjną (wewnętrzny organ rady rodziców),
Regionalną Izbę Obrachunkową,
Urząd Skarbowy.

i.
ale i tak wspolczuje.....

38. Data: 2008-11-25 17:17:22

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Tak z ciekawości: czy wiecie (i możecie się tą wiedzą podzielić ;-)) ile w
> szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
> rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

U nas nic nie kosztuje. Księgowością rady zajmuje się szkolna księgowa.
Aga B.

39. Data: 2008-11-25 17:59:15

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 11:29:20 +0100, Agnieszka napisał(a):

> A nawet czytałam, że gdzieś tam próbuje się z pieniędzy RR fundować
> nauczycielom i dyrekcji nagrody. Pomysłowość w dojeniu rodziców jest
> nieograniczona ;-)

Moment, ale regulmin to sobie rada sama ustala, a nie pracownicy szkoły.
--
waruga

40. Data: 2008-11-25 18:00:05

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 11:29:20 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Za to o remonty z pieniędzy RR to się już parę lat temu wykłócaliśmy w
> podstawówce. Bo warunkiem odmalowania klasy było, że rodzice kupią farby,
> narzędzia i przyjdą w sobotę pomalować oraz w niedzielę posprzątać. Inaczej
> klasa będzie taka jak jest. Bo gmina nie daje...

To u nas jeśli się znajdą chętni do pomalowania, to farbę daje szkoła.
--
waruga

Internauci o przestępstwach wobec dzieci
Krół Maciuś I (kino) czy Lucky Luke na Dzikim Zachodzie
Jak nie wychować córki na dziwkę
liczenie
Drzewo genealogiczne