Radość życia

41. Data: 2010-06-06 18:11:06

Temat: Re: Radość życia
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
news:hugl2s$tnf$3@news.onet.pl...

> Oczywiście żartowałem z tym Twoim złośliwym uśmiechem ;-) .
>
> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

no, żeby mi to było ostatni raz ;)

kiwiko

42. Data: 2010-06-06 22:43:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, były to enklawy w których ludzie próbowali żyć pełnia życia. Zwróć
> uwagę z jaka zaciętością były (i są) one zwalczane przez różnych
> moralistów (Psy ogrodnika). I przy takim nastawieniu do nich władz nie
> potrafią przetrwać próby czasu.

Ale ja poważnie pytałem. :)
Wolałbym abyś odpowiadając bardziej się wysilał, bo mam wrażenie,
że najwyraźniej masz mnie za jakiegoś tępego idiotę, skoro próbujesz
mnie przekonywać w taki sposób.
Niestety. ;)

> A właśnie że nie mamy praktycznie żadnego wyboru - musimy się dostosowywać
> do tego co nam zalecaja samozwańczy dyktatorzy poprzez różne nakazy a
> także i rozkazy, za których nieprzestrzeganie grożą kary. Ta banda
> uzurpatorów tylko od nas (ludzi) żąda nie dając nic w zamian.

OK, ale kim oni są?
O kim tu piszesz?

> W żadnym wypadku nie chcę decydować, chcę tylko dać wolny wybór...
> [...]
> I tak właśnie powinno być - wolny wybór, bez decydowania za drugiego
> człowieka jak ma żyć.

A czy obecnie jest z tym gorzej niż w PRLu?

> Nie przesadzaj z tą wolnością wyboru w Azji czy Afryce, - tam jest z tym
> jeszcze gorzej niż w Europie.

Czy im jest bliżej czy dalej do pełni szczęścia (ćpanie, chlanie i seks
bez ograniczeń i bez ponoszenia odpowiedzialności za skutki) jakie
pragniesz oferować (w oparciu o eksternistyczną ocenę "wolnych"
i odpowiednio "szczęśliwych") zwłaszcza każdemu "nieszczęśnikowi"
w Europie?
A może to twoje szczęście zamienia ich w jakiś tajemniczy, nieprzewidziany
i nieidentyfikowalny dla ciebie sposób w niejako godnych pożałowania
niewolników?

Napisałeś także:
> ... A chyba nie żyjemy dla ograniczeń? Ale oczywiście jest jeden warunek
> dla swobodnego życia - drugiemu nier może się przez
> to dziać krzywda.

Uważam, że to zależy od indywidualnych predyspozycji i to nawet nie
jest kwestia krzywdy.
Jeśli bardziej pożytecznym dla ogółu jest aby jakieś konkretne działania
nie występowały, to usprawiedliwionym jest ograniczanie potencjalnych
sprawców takich działań do granicy wystarczającej skuteczności lub
nawet niekiedy obrony koniecznej.

Notabene: Lenin to doskonale rozumiał i stosował w praktyce.
Odnoszę wrażenie, że z ciebie tak samo "wielki" komunista jak z koziej
d*y trąbka.
Niestety. ;)

--
CB

43. Data: 2010-06-09 16:54:12

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-07 00:43, cbnet pisze:

> [...]
> Wolałbym abyś odpowiadając bardziej się wysilał, bo mam wrażenie,
> że najwyraźniej masz mnie za jakiegoś tępego idiotę, skoro próbujesz

Nad czym się tu wysilać? - Nie napiszę nic ponad prawdę (stan
faktyczny). Chyba nie oczekujesz że zacznę naginać fakty i koloryzować?

> OK, ale kim oni są?
> O kim tu piszesz?

Oni - czyli tzw. moralizatorzy, pragnący (i robiący to) narzucić swój
styl życia innym. A proszę zauważyć że te wszystkie ich zakazy wiążą
się z ich niepełnosprawnością w korzystaniu z uciech jakie niesie życie
bez zahamowań. Są to różnego rodzaju impotenci, abstynenci itp. ofiary
życia.

> A czy obecnie jest z tym gorzej niż w PRLu?

PRL to był wręcz kuźnią różnego rodzaju zakazów. Nigdy więcej ustroju
pseudokomunistycznego w Polsce.

> [...]
> pragniesz oferować (w oparciu o eksternistyczną ocenę "wolnych"
> i odpowiednio "szczęśliwych") zwłaszcza każdemu "nieszczęśnikowi"

Z pewnością było im bliżej.. gdyby nie to "zachłyśniecie" się tzw.
kulturą zachodu. To spowodowało u nich jeszcze większe zahamowania niż w
ojczyznach tej kultury.
Zwróć uwagę że jeszcze do niedawna w Chinach funkcjonowały legalnie
palarnie opium, a historia Chin liczy tysiące lat .. Teraz za posiadanie
grama opium dostaje sie kulkę w glowę.

> A może to twoje szczęście zamienia ich w jakiś tajemniczy,
> nieprzewidziany
> i nieidentyfikowalny dla ciebie sposób w niejako godnych pożałowania
> niewolników?

Nie ma mowy o żadnym moim szczęściu... Jestem wręcz nieszczęsliwy widząc
że ci biedacy dają się stłamsić garstce osobników - wrogów szczęścia
innych..

> [...]
> nie występowały, to usprawiedliwionym jest ograniczanie potencjalnych
> sprawców takich działań do granicy wystarczającej skuteczności lub

Jednak jestem za tym żeby wszyscy mieli równe szanse. Jest wynaturzeniem
że jeden rodzi się milionerem a drugi nędzarzem.

> Notabene: Lenin to doskonale rozumiał i stosował w praktyce.
> Odnoszę wrażenie, że z ciebie tak samo "wielki" komunista jak z koziej
> d*y trąbka.
> Niestety. ;)

Nigdy nie mówiłem że jestem komunistą... - jestem tylko skromnym
sympatykiem sprawiedliwości społecznej.

44. Data: 2010-06-09 16:55:33

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-06 20:11, kiwiko pisze:

> no, żeby mi to było ostatni raz ;)
>
> kiwiko

Oczywiście..zawsze do usług. :-[

45. Data: 2010-06-09 17:10:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

hihi

46. Data: 2010-06-09 17:27:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z pewnością było im bliżej..

Jest im bliżej. :)
Wybierz się tam, bo świetnie byś tam pasował, powaga. ;)
Masz ich specyficzną mentalność.
Żyłbyś co prawda w brudzie, smrodzi i głodzie, prawdopodobnie
jako nosiciel AIDS, ale byłbyś za to szczęśliwy i w swoim szczęściu
nie osamotniony.
Zastanów się.
To idealne rozwiązanie dla ciebie.
Notabene: internetu (tego kapitalistycznego "diabelstwa) też byś nie znał,
ale za to miałbyś poletko maryśki albo np makówek na opium...
no i kilka żon, które byłyby ciemne i bezzębne, ale za to lojalne wobec
swego "guru szczęśliwości:.
Po prostu szczęście na maksa. ;D

Albo ew. załóż sektę.
Realizuj się, nie rezygnuj z marzeń, zamiast siedzieć na d*e i p*ć bez
sensu. :)

> [...]
> [...]
> Nigdy nie mówiłem że jestem komunistą... - jestem tylko skromnym

Ale oczywiście nie miałbyś nic przeciwko, gdyby jeden przychodził na świat
w rodzinie członka KC, a drugi jako członek zhomogenizowanej, szarej
masy "obywateli"?

--
CB

47. Data: 2010-06-09 17:30:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jun 2010 19:10:58 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> hihi

Co przez to chciałaś powiedzieć? To już wszystko?

48. Data: 2010-06-09 18:17:53

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Co przez to chciałaś powiedzieć? To już wszystko?

Ech, Małgosiu, to przez pół roku nie wiesz jeszcze co to coś
potrafi tu powiedzieć?
Przecież gdyby miało coś do powiedzenia, to tak by zrobiło,
jak normalny człowiek.
I nie karm lepiej Cepusia. Ja wiem, że jest on jednym z głównych
reducentów w tutejszym ekosystemie, ale lepiej nie dawaj jemu na
sobie żerować, tak jak Ewka. Niech żywi się na idiotach i choć
Chirona już jakiś czas nie ma, to ma jeszcze z czego tu wybierać.
Jak coś, to zawsze się znajdzie jakaś amatorka jego kabaretu lub filmów
amerykańskich ;-)
Piotrek

49. Data: 2010-06-09 18:22:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jun 2010 20:17:53 +0200, Lepszy nowy Piotr napisał(a):

> Ech, Małgosiu, to przez pół roku nie wiesz jeszcze co to coś
> potrafi tu powiedzieć?

Włąśnie usiłuję namówić ją do wypowiedzi, z której możnaby wyciągnąć jakieś
tam wnioski - a tu tylko hi hi.

> [...]
> sobie żerować, tak jak Ewka. Niech żywi się na idiotach i choć
> Chirona już jakiś czas nie ma, to ma jeszcze z czego tu wybierać.

Co masz do Chirona? - ja go uważam za mądrego, naprawdę fajnego człowieka.

> Jak coś, to zawsze się znajdzie jakaś amatorka jego kabaretu lub filmów
> amerykańskich ;-)

Cebka? Nie widzę jego postów, siedzi w KF.

50. Data: 2010-06-10 05:35:40

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Włąśnie usiłuję namówić ją do wypowiedzi, z której możnaby wyciągnąć jakieś
> tam wnioski - a tu tylko hi hi.

Po pół roku hihotania chcesz ją namówić na jakąś normalną wypowiedź?
A skąd Ci przyszło do głowy, że jest do niej zdolna?
IMO ona tak właśnie się porozumiewa ze 'swoimi', za pomocą hihotów,
a w realu dochodzą jeszcze pewnie pochrząkiwania i inne odgłosy,
które na szczęście nie potrafi zapisać fonetycznie.

> Co masz do Chirona? - ja go uważam za mądrego, naprawdę fajnego człowieka.

No po ostatniej jego dyskusji z Cepem określenie go jako mądrego,
jest chyba troszkę zbyt pochopne, o ile to jego chwilowa niedyspozycja
intelektualna była.
Poza tym ile dałabyś jemu inteligencji w skali powiedzmy od 1 do 3
snickersów? ;-)

> Cebka? Nie widzę jego postów, siedzi w KF.

Pochwalam Twoje rozsądne podejście w kwestii tego degenerata :)
Piotrek

atrakcyjnosc twarzy kobiet i mężczyzn
atrakcyjność twarzy dorosłych
"... dziwny ten świat, świat ludzkich spraw ... czasem aż wstyd przyznać się ..."
PIKNE !!!
[OT] Stenogramy