Rak sutka? Pilne!

1. Data: 2002-01-21 08:05:38

Temat: Rak sutka? Pilne!
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc - dziś ramo zauważyłam i poczułam pęknięcie brodawki w
miejscu połączenia z częścią wypukłą ( w części dolnej) , jest to bolesne
pęknięcie skóry, żadnych innych zmian nie zauważyłam - staram się kontrolować.
Dodam że nie uraz fizyczny nie wchodzi w grę. Teraz pytanie:
czy mam się bardzo martwić i do jakiego iść lekarza, i jak szybko ...
Proszę o podpowiedź bo się martwię bardzo ( niestety w rodzinie zdarzały się
wypadki nowotworów - choć nie tego typu ...)
Gosia

2. Data: 2002-01-21 10:51:13

Temat: Re: Rak sutka? Pilne!
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>, mk017
@poczta.onet.pl says...
> [...]
> Proszę o podpowiedź bo się martwię bardzo ( niestety w rodzinie zdarzały się
> wypadki nowotworów - choć nie tego typu ...)

A idz zesz do lekarza niech to zobaczy! I nie martw sie na zapas.

3. Data: 2002-01-21 21:26:14

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> pęknięcie skóry, żadnych innych zmian nie zauważyłam - staram się kontrolować.
Rozumiem ze nie jest w trakcie laktacji? ;-)

> [...]
> Proszę o podpowiedź bo się martwię bardzo ( niestety w rodzinie zdarzały się
> wypadki nowotworów - choć nie tego typu ...)

Gosia, idz do ginekologa - jezeli stwierdzi ze cos jest nie tak
dostaniesz skierowanie na onkologie. Nie martw sie na zapas bo Cie
psychosomatyka wykonczy - po prostu idz do lekarza.

> Gosia

p.s. Lekarz pierwszego kontaktu tez jest OK, ale podejrzewam ze i tak
przekieruje Cie najpierw do ginekologa.

--
cezar
CYBER Service

4. Data: 2002-01-21 23:26:29

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@g...hq.cs.net.pl...
> VTAM!

> Rozumiem ze nie jest w trakcie laktacji? ;-)

> Gosia, idz do ginekologa - jezeli stwierdzi ze cos jest nie tak
> dostaniesz skierowanie na onkologie.
Czesc
Do onkologa nie jest potrzebne skierowanie.Mozna tez zaczac wizyte od
chirurga-tu skierowanie jest juz potrzebne.Masz sie nie martwic tylko isc do
lekarza i tam rozwiac swoje watpliwosci i pytac o wszystko.A moze jestes
juz w wieku kiedy przydalaby sie mammografia albo chocisz usg piersi?
Pozdrawiam Karolina

Czy można jeździć rowerem przy problemach z kręgosłupem?
Słowa pociechy mile widziane :)
Gastroskopia
B Rh /-/
lokcie, kolana