Rakija

1. Data: 2003-08-08 06:35:45

Temat: Rakija
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam od znajomych oryginalną bułgarską Rakiję ale nie wiem jak się to
pije, czy samo jak normalną wódkę i czy można ją z czymś mieszać?

Aguś

1. Data: 2003-08-08 08:34:53

Temat: Re: Rakija
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Aug 2003 08:35:45 +0200, Waćpanna lub Waćpan szama, w wiadomości
<bgvgbk$fkq$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Dostałam od znajomych oryginalną bułgarską Rakiję ale nie wiem jak się to
> pije, czy samo jak normalną wódkę i czy można ją z czymś mieszać?

Normalnie, jak wódkę. Jak dla mnie podstawową zaletą rakiji jest to, że piję
ją tylko raz w roku ;) Bueee... na dłuższą metę się nie da.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-08 11:26:12

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie "chlapnij" jej jednym łykiem, bo będziesz się czuła jak
Smok Wawelski po spożyciu barana ;))))

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-08 11:42:40

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves wrote:

> Tylko nie "chlapnij" jej jednym łykiem, bo będziesz się czuła jak
> Smok Wawelski po spożyciu barana ;))))

dlaczego, imho rakije nalezy wlasnie pic na jeden lyk, gdyz ciezko
delektowac sie tym trunkiem\
osobiscie pijam ja bardzo mocno zmrozona
a tak btw. wiele zalezy od woltazu rakiji, w chorwacji pijalem takie,
ktory mialy ok. 40 proc., ale i takie ktore oscylowaly w granicach 70
proc. :)))
a na zagryske najlepszy jest jakis ostry serek :)
wiku
---

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-08 13:16:12

Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ti`Ana napisał:

> Normalnie, jak wódkę. Jak dla mnie podstawową zaletą rakiji jest to, że piję
> ją tylko raz w roku ;) Bueee... na dłuższą metę się nie da.
A zauważyliście, że wiele rożnych Trunkuw Narodowych, to taki egzotyczny
bimber? Weźmy taką grappę. Tak zajeżdża drożdzami, że to historia. A
kiedyś piłem taką oryginalną, robioną przez Sycylijczyka w świetle
księżyca. To dopiero było przeżycie. Po każdym kieliszku z 5 minut mnie
telepało. :)

1. Data: 2003-08-08 13:35:22

Temat: o postępującym alkoholiźmie kobiet/Re: Rakija
Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
piję
> ją tylko raz w roku ;) Bueee... na dłuższą metę się nie da.
A co pijesz na dłuższą metę?
makary

Likier Danleys
Malutkie odkrycie
Warszawa rządzi na prk!
test
Justynka-wzorzec podstawowy inteligencji na prk