Rankign

11. Data: 2006-07-24 23:52:03

Temat: Re: Rankign
Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Proponuję zrobić listę tzw roślin pancernych:)

na mojej liście roślin mało-pancernych jest nasturcja.
okropnie w dupę dostaje.

moon

12. Data: 2006-07-25 04:45:07

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Zawilce japońskie , dyptamy , dziurawce , liliowce , jarzmianki , iglaki są
> w dobrej formie.

Moje jarzmianki próbują klapnąć niemal codziennie-od nich zaczynam podlewanie.

Pozdrawiam, Lilka

13. Data: 2006-07-25 07:08:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Na glinie? Bo z pewnością nie na piachu.
> :-(

Moje pięknie rosna na piachu;-)Powiem wiecej, na piachu rosna lepiej niż
w zyznej ziemi z linia kroplujacą. Jakies takie dziwne te moje róże;-)(
nie rugosy)

--

Gosia

14. Data: 2006-07-25 07:27:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości
> Rojniki
> zakwitły w tym roku wyjątkowo obficie, co powoduje u mnie ambiwalentne
> uczucia.

Ciekawe, dlaczego? nie podobają Ci się?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-07-25 08:37:50

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Proponuję zrobić listę tzw roślin pancernych:)

Na sadzy- u mojej jedynej już kwitnącej róży zasychają pączki (buuu, a
chciałam wziąc udział w konkursie). Świetnie trzymają się: żurawka,
trzykrotka, osteospermum, mięta okrągłolistna i bodziszki. W kość
dostaje o dziwo- macierzanka :O

Pozdrawiam serdecznie
Ania L.

16. Data: 2006-07-25 09:02:59

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy narzekaliśmy na mroźną i długą zimę obawiając się o swoje ogrody.
> Odnoszę wrażenie że upalne lato i susza przyniosą jednak więcej strat:(
>
> Proponuję zrobić listę tzw roślin pancernych:)

Tylko hortensje co zimą zmarzły a teraz odbijają cierpią .
Reszta ma się świetnie i wegetacja jest jakby przyspieszona :
złocienie już przekwitły, podobnie róże (nowe pąki puszczają :-)
astry kwitną na całego, bukszpany nigdy takich przyrostów
nie miały :-)
Trochę jednak podlewam ...;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

17. Data: 2006-07-25 11:35:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy narzekaliśmy na mroźną i długą zimę obawiając się o swoje ogrody.
> Odnoszę wrażenie że upalne lato i susza przyniosą jednak więcej strat:(
>
> Proponuję zrobić listę tzw roślin pancernych:)

Niezniszczalne: perz, podagrycznik, pokrzywa, powój, skrzyp :(
A na poważnie, suchy piasek, nigdy nie podlewane radzą sobie: krwawnik
wiązówkowaty i pospolity, szałwie omszone, piwonie, trytomy, przetacznik
wirginijski, mikołajki, jeżówki, kosaćce bródkowe, dyptam.

Pozdarwiam
Kaśka

18. Data: 2006-07-25 14:17:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jul 2006 13:35:09 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Niezniszczalne: perz, podagrycznik, pokrzywa, powój, skrzyp :(

Dopisałabym jaskier rozłogowy. I ostrożenie.

> A na poważnie, suchy piasek, nigdy nie podlewane radzą sobie: krwawnik
> wiązówkowaty i pospolity, szałwie omszone, piwonie, trytomy, przetacznik
> wirginijski, mikołajki, jeżówki, kosaćce bródkowe, dyptam.

Zadziwiające, na mojej glinie jezówki dostają w kość więc podlewam.
Podobnie przetacznik goryczkowaty i świeżo sadzone w tym roku szałwie
omszone.
Z bylin kiepsko mają się tez bez podlewania pysznogłówki.
Cierpi kalina koralowa 'Compactum' - korale jakieś takie pomarszczone:(
Dereń jadalny zipi ledwo ledwo i niektóre żylistki; ledwo żyją aronie które
dostałam od Sylwii. Niestety wąż tam nie sięga i latam w desperacji z
konewką.
Róże bez wody dają sobie radę.
I wrzosy zakwitną lada dzień...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-07-25 14:18:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jul 2006 01:52:03 +0200, moon napisał(a):

> na mojej liście roślin mało-pancernych jest nasturcja.
> okropnie w dupę dostaje.

No one tak mają...
Uprawiałam w wiklinowych koszach i jak zapomniałam o podlewaniu to padały
niczym napoleońskie wojska pod Waterloo.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-07-25 14:57:34

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No one tak mają...
> Uprawiałam w wiklinowych koszach i jak zapomniałam o podlewaniu to padały
> niczym napoleońskie wojska pod Waterloo.

Wypada jeszcze dodać że nie znoszą sąsiedztwa dalii
(sprawdzone rok temu) oraz sikania psa (sprawdzane obecnie ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

Magnolia - oszust
Identyfikacja rośliny doniczkowej