Ranking za czerwiec i polrocze 2004

21. Data: 2004-07-02 22:32:38

Temat: Re: Ranking za czerwiec i polrocze 2004
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ----- Original Message -----
> From: "Zielka" <z...@o...pl>
> > > a dlaczego tak wczesnie
> > > jeszcze godzina jasnego dnia
> > > i sa to najprzyjemniejsze godziny dnia
> > > bo mozna juz zwolnic
> > i jest tak dziwnie i pieknie cicho
> :)
> tak robi sie coraz ciszej
> ale to nie jest dziwne
> tylko jak najbardziej naturalne:

Na krotka chwile przed zapadnieciem zmroku robi sie tak inaczej, inne sa
kolory, swiatlo i inna jest ta cisza. Czy zauwazyles te kolory o zmierzchu? I
dzwieki...
> hehe
> jak mi przejdzie "zawzietosc" na Ciebie
> to podesle Tobie to co mam
> :)))
> z pozdrowieniami i usmiechami\

Podeslij, przeciez to ja sie mialam gniewac a nie Ty
Pozdrawiam Zielka

22. Data: 2004-07-03 07:12:38

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i siły na pisanie.Poza tym dowiedziałem sie,że ludzie m u s z ą mnie
czytać,
> płacą za to,więc powinienem cenić czas i pieniądze i ograniczać się.

Nie wyglupiaj sie tylko pisz. Ja bardzo lubie czytac, to co piszesz.
Magda

23. Data: 2004-07-03 07:25:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Podeslij, przeciez to ja sie mialam gniewac a nie Ty
> Pozdrawiam Zielka
hehe
"nie od razu
mila nie od razu..."
:)
ale tak naprawde mam je gdzies w starych dyskach
dopiero pod jesien mam w planie zrobic na nich porzadek
i wtedy ewentualnie podesle
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

24. Data: 2004-07-03 12:56:53

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> czytać,

Dla mnie też proszę pisać ,
a ci co się czepiają mało mają chyba do powiedzenia na temat roślin , nie
na tą grupę trafili , to przez pomyłkę>

Pozdrawiam Teresa

25. Data: 2004-07-03 13:50:31

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie też proszę pisać ,
> a ci co się czepiają mało mają chyba do powiedzenia na temat roślin ,
nie
> na tą grupę trafili , to przez pomyłkę>
>
> Pozdrawiam Teresa

Widzisz, a jeszcze w zeszłym miesiącu dostałeś taka burę za niecięcie
postów ... a teraz Cię już kochają ;-)

Serdecznie Miłka

26. Data: 2004-07-03 17:28:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cc6evf$eit$2@atlantis.news.tpi.pl miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Widzisz, a jeszcze w zeszłym miesiącu dostałeś taka burę za
> niecięcie postów ... a teraz Cię już kochają ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Hejka. Na razie się odreagowuje może z czasem coś ciekawego
napisze. :-)
Pozdrawiam cierpliwie Ja...cki

27. Data: 2004-07-03 20:51:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2004-07-03 23:11:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a i podejrzewam
> zbyt pobieznie interesujesz sie roslinkami
> aby zrozumiec na czym polegala "sprawa Mirzuna"

Faktycznie, niewiele napisałeś o roślinach;-)

Pozdrawia na czuja boletus

29. Data: 2004-07-04 10:37:25

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, niewiele napisałeś o roślinach;-)
>
> Pozdrawia na czuja boletus
>
> Faktycznie ; krótko jestem na grupie ,
może pobieżnie interesuje się roślinkami .
Ale najwięcej na temat roślin ,dowiaduję się z postów Mirzana
i jeszcze paru osób które chętnie czytam.

Mimo wszystko pozdrawiam Teresa

30. Data: 2004-07-05 07:12:46

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :)))
> kiedys byl pomysl przyznawania KOLKA OGRODOWEGO
> ale grypa doszla do wniosku
> ze nie bedzie Boletusikowi fundowala ogrodzenia
> i pomysl sie rozmyl
> :((((((
> jestes odpowiednio czepialski i elokwentny
> i sadze
> ze mialbys duze szanse zawalczyc w tej kategorii
> :)))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

bez nagrod szkoda mi czasu
wole pokopac w ogrodku albo pogapic sie w akwarium
Marx

Sprzedam oleandry
[Lub] dzikie wino
sliwa choruje